hallo allemaal, er is weer genoeg gedaan/gebeurt bij ons cluppie

-de astra opc is opgehaald, en op de olie lekkage na draait de motor aardig, voor de rest zijn we blij dat de auto weer bij t cluppie is de eigenaar is ook weer erg blij:thumbup de rest doen we of zelf of we gaan ermee naar de echte inbouwer, waar ie zowieso nog heen moet om alles te fixen het kleine spul doen we zelf wel.
-de nieuwe kadett gsi, paar kleine plekjes onbehandelde plekjes roest weggehaald en gelijk goed behandelt met noverox/menie/primer enz.
-en na een lange tijd tobben en uitstellen heb ik eindelijk de 280teller opgehaald voor mijn astra station, we zijn direct doorgereden naar het mooie lekkerkerk:thumbup:wors en daar is gelijk de gehele teller pasgemaakt en ingebouwd(kan alleen zo snel met klantenpas

) het ziet er erg mooi uit zn nette teller, ik ben ook bij de spuiterij geweest om hem of aankomende week of de week erop de neus te laten spuiten, dan is ie weer netjes.
-bij de kadett station seh zit nu ook achter de nieuwe verlaging eronder, alleen de wielranden moeten nog iets uitgeslepen worden daar loopt ie nu iets op aan, gaat maar om een klein randje aan de binnenkant:sleeping, ook is er begonnen met de audio indeling enz
voor de rest hebben we nog aan de c-kadett gewerkt, gelast deel gedeeltelijk strakgezet, de ook div dingen aan de b-kadett gedaan

erg leuk allemaal.
--hierbij weer wat pics:jerry:jerry
-de mooie opc:jerry NA 8MAANDEN WEER TERUG!!!!!!!:fy1:fy1
de nieuwe achterste verlaging vd kadett station
wat leuks ertussendoor/foto van 2wagens van mij/en 2foto's van de kadett van een maat van mij(mrmonkey) en mijn station let op speed rosmalen
:kewlpics
het nieuwe ingelaste plaatje in me city(gelijk maar even meegepakt:thumbup
-de nieuwe 280 teller in me station:jerry:jerry:jerry
dat waren er weer een paar:jerry
groeten nick