• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

jullie zijn weer lekker bezig.

mooi laag staat de station :wors

ben benieuwt wat jullie voor moois gaan maken van het karretje ;)

mvg

Turbotjuh

die 5drs gsi zie je ook niet veel meer en een orginele hollander ook nog.die moet op de weg blijven, maar goed bezig in ieder geval. gr,martijn

ik zie iets wat me niet helemaal handig lijkt bij de station...

je hebt geen kapje op de versnellingsbak zitten, dat plaatje wat tussen carterpan en tegen de bak komt.

niet echt handig als daar veel meuk tussen gaat komen lijkt me...

nu kan er niet direct wat tussenkomen omdat de ruimte vrij klein is, maar ik denk zeg het effe:angel

@Turbotjuh haha wacht maar af wat voor cools we er van gaan makenking::P verekte makkelijk ook.

@martijn_maja het is idd een fijne auto rijd lekker enz, wel wat aandacht nodig maar niet dringend ofzo voor de rest een top ding:agent binnenkort effe setje velgen eronder, na de apk een c20xe erin en mis een stukkie na beneden.

@sjoerdie klopt als een bus degene die erop zat was helemaal gaar en nu heb ik een goeie die er op komt zodra ie terug is vd spuiter e.d. komt ie er gelijk op, en ik rij maar heel weinig met deze auto staat altijd binnen, maar idd je hebt gelijk dat er wat in kan komen:P goed gezien trouwens:thumbup

vandaag zijn we weer druk met de b-kadett geweest, die is nu klaar om na binnen te gaan om wat laswerk eraan te verrichten , als dat gedaan is zijn de remmen aan de beurt en de uitlaat.

ook is de opc na de ombouw, weer na de gewenste ''laagte'' gebracht en het 1 en ander in de motorruimte gefixt.

morgen gaan we na t werk weer druk in de weer met de wagens,

groeten nick

@mayhem ja idd maar ja wat wil je met zn vermogen:sleeping:jerry, waar heb je da gezien dan??(de meern?:P) de turbo heb ik er vanaaF afgehaald om hem even met de chief schoon te maken en na te kijken.

@turbootje idd hahaha ik hoop dat het wel weg is als het spul er weer allemaal weer opgaat anders gaat t toch een andere turbo worden:thumbup

vanavond is er begonnen aan het laswerk vd b-kadett,

ook weer div dingen aan het aanhangertje gedaan

en bij mijn station is de turbo eraf om het schoon te maken.

morgen volgen de foto's kga nu na me nest:D

groeten nick

Hallo allemaal

Weer heel wat gedaan aan de B kadett voor kant bijde binen schermen nagelopen en gelast en aan de bodem gewerkt is nu ook af alleen nog de achter kant doen maar dat is nog een hoop werk.

Foto's

Na het lassen van de binnen schermen

Had meer fotos maar die zijn niet zo goed gelukt

Fotos van het laswerk in de primer en antisteen slag

En dan nog een funny pic:jerry

Dat was het weer

basssssssss is idd lekker druk met zn b-kadett bezig,,

ik heb weer een aantal mooie foto's van de lopende projecten:

-de kadett is terug van de spuiterij:wors:wors

-div werkzaamheden aan me station turbo

-laswerkzaamheden vd b-kadett

foto's van de aanhanger(die ook erg opschiet) volgen nog.

groeten nick

04062009607.jpg

04062009612.jpg

ik heb bij me station een filtertje op de oilcatchgemaakt en ook nog 1 op me tankontluchting ziet er mooi netjes uit.

04062009611.jpg

04062009610.jpg

en bas zn b kadett oplapbeurt

04062009613.jpg

04062009614.jpg

volgende week gaan de 2 stations tegelijkertijd na de spuiter:jerry:jerry:jerry.

dat was t weer voor effe.

groeten nick

De motor van de kadett staat voor 90% weer in elkaar:wub.

Binnen kort het spruitstuk eraf en netjes uitlaat band erop aanbrengen:agent,

verder komt er een nette accuhoes in zodat de accu niet in het zichtbaar is:angel,

en ik moet her en der nog wat kabels opnieuw in tapen voor een nette motorruimte:thumbup

weer even een paar foto's tussendoor:agent

er word druk gelast aan de b-kadett:thumbup

05062009630.jpg

de jongens druk aan het sleutelenking:

05062009631.jpg

weer verder gegaan aan de aanhanger:jerry , onderste foto word ie alleen nog mooi schilderen en een deur erin.kenne we mooi onze spullen meenemen naar div evenementen enz.

:hmmz:wtf

dat waren er weer een paar, vandaag gaan we er weer tegenaan dus volgen ook weer een paar foto's.

groeten nick

zo weer effe een daggie geknalt en weer zat gedaan.

Vandaag effe bij opel dealer geweest voor nieuwe uitlaatspruitstuk bouten en moeren, maar man wat is dat duur:o dus heb me oude maar netjes opgeschuurd en ziet er ook top uit.

06062009635.jpg

En me turbo e.d allemaal weer gemonteerd alles werkte goed en rookte ook minder dus hopen dat het gewerkt heeft:jerry

06062009636.jpg

06062009643.jpg

06062009647.jpg

Div foto's van de b-kadett, de voorzijraampjes weer gangbaar gemaakt en weer verder met het laswerk, alles word gelijk aangepakt

01062009554.jpg

06062009653.jpg

06062009652.jpg

06062009651.jpg

De 16v motor is ook bijna weer kompleet, ook is er binnen in de auto begonnen met afwerken+ audio inbouwen(radio+compo)

06062009650.jpg

Bij de kadett station word t beetje bij beetje duidelijk waar de audio moet komen, er word een systeem gebouwd dat de hele installatie er in een paar seconden uit kan worden gehaald, ivm bijvoorbeeld dagje circuit rijden e.d.

06062009638.jpg

06062009649.jpg

En dan als laatste de nieuwe club platen:jerry:jerry:jerry ze zijn erg netjes geworden.

06062009648.jpg
:wub:wub:wub:wub

dat was het weer.

groeten nick:agent

@city77 bedank chief, jou project is ook top:agent,,

de imperial is nu ook op maat gemaakt voor op t dakkie en er kan genoeg in dus zat laadruimte, voor als we ergens heen gaan met ze allen:angel:angel:angel alleen benieuwd of die b-kadett dit gaat trekken zal toch wel?:hmmz:P

en volgende week gaan beide station's na de spuiterij dus mooi klaar voor sevenum enz.

groeten nick

Toch wel handig zo'n timmerman erbij zeker:P

Die b kadett gaat het wel trekken hoor,moet je is kijken wat voor carvans er vroeger achter die dingen hingen:hmmz

Komt er ook een dikke accu in de aanhanger(omdat ik een paar flinke boxen zag)

@johani500 eey, er komt een losse installatie in gewoon op 220v dan kunnen we mooi onze herrie aanzetten op evenementen e.d. (automania,sevenum bijv) dan kunnen de boxen mooi op de aanhanger staan.

we gaan m eerst wel even testen met een zware belading anders moet ie achter de e kadett station die heeft power genoeg, en van die caravans is idd ook waar, we zullen zien.

groeten nick

netjes hoor nick :thumbup:thumbup

leuke aanhanger zeg hahaha

wel erg gave nummerplaten zeg :wors:wors

zal wel erg mooi gaan staan als julie met z'n alle daar staan.

groetjes vinc

Terug
Naar boven