• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

en weer wat foto's want het weekje kalm an doen is ok weer voorbij.

we zijn begonnen met een grootse opruiming want het is net of er oorlog is geweest(ivm automania e.d.),dus effe opruimen:P

de zwarte corsa van 1 vd jongens hebben we ivm omstandigheden ook plat geslagen en weg gebracht:vertag:mad:

110720091023.jpg

110720091025.jpg

@grazijbertjen hier wat foto's vd rooie gsi:thumbup

110720091030.jpg

110720091031.jpg

wie oh wie heeft er weer een sticker op onze aanhanger geplakt?????:jerry:jerry

110720091029.jpg

groeten

origineel gepost door nl-tuning

je hebt toch geen bril nodig???:wtf

nee dat niet haha

maar vond m met de andere velgen dikker vandaar

We zijn weer druk in de weer met opruimen en voorbereiden voor Sevenum:thumbup:thumbup.

-Ik heb ook weer aan me Mattig gewerkt:jerry, dingen verzamelen en passen enz:thumbup en word wel wat zo:wub

150720091051.jpg

150720091050.jpg

150720091052.jpg

150720091053.jpg

150720091058.jpg

en effe een kadett dash erin, zit een beetje te twijfelen of ik de astra f dash erin terug zet of het orginele kadett gsi dash????

150720091059.jpg

dat waren er weer een paar.

groeten nick

staat hem een stuk beter dan die achtervleugel van een vliegtuig:P

interieur ziet er ook nice uit:afro

@m-v idd ik heb die spoiler er maar afgehouden (staat wel te koop:angel),orginele klep staat toch netter:D,

en idd het interieur past er goed bij.

spiegels e.d heb ik ook liggen en wat interieur delen. voor de rest speuren en ogen open houden:)

binnenkort beginnen met de auto rollend te maken:angel:angel:angel:angel

groeten nick

Zeker icm die velgen lekker dik!! :thumbup:thumbup

Maar is die kit op zich jaren 80 schoudervulling of heb je er ook echt profijt van wegligging technisch dat je wagen breder is.

@Astraman hij kon hiervoor met de 345 achterbanden erg hard door de bochten e.d dus volgens mij niet echt schoudervulling whahaha, alles word ook aangepast met het opbouwen, onderstel/assen/ enz enz dus de wegligging word alleen maar beter.

groeten nick

Vandaag uiteraard weer 1 en ander gedaan (en we hadden een paar gezellige gasten dus effe ouwehoeren:P)

weer aan me mattig gewerkt, ook aan de rode gsi, en weer een boel opgeruimt, ook hebben we een paar nieuwe kasten om te vullen met spullenking:, en nog meer gedaan maar dat komt later:sleeping:sleeping:sleeping

190720091102.jpg

Even wat geprobeert om hem toch wat lager te krijgen:P, mis deze lip pas maken voor op de bumper maar dan gaan we gaten wel dicht.

190720091106.jpg

En me nieuwe kassie:jerry alex toppie geregeld man:thumbup

180720091090-1.jpg

180720091091.jpg

Wat foto's van basssss zn hoek+nieuwe kast e.d en zn kadett

190720091105.jpg

190720091108.jpg

190720091107.jpg

190720091109.jpg

nieuwe stoelen voor de kadett e station:jerry:jerry

190720091097.jpg

en toen was het ineens zo laat:sleeping

190720091113.jpg

190720091096.jpg

hahahahahha :P:thumbup wel thuis geslapen hoor, maar toch makkelijk zn lounce room heheh

morgen uuuhh straks weer verder.

groeten nick

netjes nick

denk dat t lipje niet echt mijn ding word

photoshop er eens wat booskijkers op dan is t al een heel ander vergaal

de veugel hoord er op vind ik maar ieder zijn ding he :P

ziet er echt super uit die mattig echt uiterst VET:):)

@jblfreak eey, die spoiler komt er zeker niet op terug, zo als ie er nu bijstaat is veel mooier, en die lip is een idee, ik zou willen dat de bumper bijv zn 5cm extra heeft dus dan kom je al gauw bij n lip uit, alleen effe kijken van hoe of wat.

groeten nick

ey nick,

was weer ff gesellie hoor :D:D

jmmr da k nie langer kon blijven, maar goed de baas riep he hahaha

denk nog maar ff na over me vraag of je ook een nummerbordje en een stickertje voor mij heb :angel:angel:angel

spreek je kerel.

groetjes vincking:

Jezus wat ben ik jaloers op jou/jullie sleutelruimte :o. Als je zoveel ruimte hebt zou je wel gek zijn om standaard rond te gaan rijden :wub.

Die mattig is echt dik met de huidige velgen. Vind het idee van de lip wel iets minder, maar dat is een kwestie van smaak. Ga vooral zo door in ieder geval :thumbup

@vincent23 de plaat en stickers komen in orde je hoort t nog wel, was idd wel f gezellig maar jammer da je weer zo snel weg moest:thumbup.

@bordeauxbeauty moguh, ja is goed hoor van het staal, het is voor een goed doel he':thumbup

@PRObin ja ach kost heel wat maar heb je ook wat he':D en het idee van die lip is er om de voorkant wat lager te krijgen nie om die rooie erop te monteren.

voor de rest gaat er weer genoeg veranderen bij ons, er komen wat andere wagens bij:agent en een mooie brug komt er aan.

voor de rest verloopt de schoonmaak goed haha wat een klerenzooi zeg:swear haha:P

groeten nick

Terug
Naar boven