• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door bordeaux beauty

hmmmmm:hmmz en wie kan er weer eens niet mee!!!:fy1:fy1:fy1

he jongens als ik jullie voor die tijd niet meer spreek, hou de wagens heel hé!!

en veel plezier!

gaat dit over mij of spreek je over jezelf :P

heb er zin an om ff lekker te gaan op Zandvoort

bij mij is mn hoedenplank, achterbank en zooi etc er ook allemaal uit haha :afro

origineel gepost door vincent23

origineel gepost door bordeaux beauty

hmmmmm:hmmz en wie kan er weer eens niet mee!!!:fy1:fy1:fy1

he jongens als ik jullie voor die tijd niet meer spreek, hou de wagens heel hé!!

en veel plezier!

gaat dit over mij of spreek je over jezelf :P

nee jullie allebei:o:D:D:D

zo de wagens zijn allemaal zo goed als leeg haha alle kleine beetjes helpen, degene die nog geen 3punts gordel hadden hebben er f 1 van mij geleend:angel, zo nog f schoonmaken en op na zandvoort:wors:wors lekker effe paar sessies knallen daaro,

foto's volgen.

groeten nick

We hebben met t groepie weer een zeer geslaagde dag gehad;), alleen jammer van de regen in het begin maar ach dat hield de spanning erin op de baan hahah:hmmz:hmmz

Vanmorgen begin het al in een bocht van de a12 naar de a2 toen liet ik eventjes een pluimpje achter(reed wel hard):sleeping:sleeping de rest zag niets meer, erg vaag dat heb ik nog nooit gehad dus zal wel beetje olie geweest zijn had t gistere bijgevuld maar zat niet teveel in,dus beetje vaag, daar aangekomen ons gelijk ingeschreven enz enz, toen konden we om 10:20 de baan op:agent heel erg gaaf, alleen regende t aardig en mijn voorbanden van mijn kadett gsi rijden beter met droogweer zeg maar haha pfoe af en toe leek t wel of er boter in de bochten lag, en me maat MRMONKEY haalde me nog f doodleuk in de laatste bocht met ze regenbanden, geluksvogel:angel:jerry maar iedereen van ons cluppie deed sportief mee, nu weten we wat we allemaal gaan veranderen aan de auto's en we zijn zeker vaker te zien op de circuits:wub:agent.

er zijn ook meerder foto's gemaakt (een paar 100:P) door een fotograaf:cool:;) daar komen er ook een paar mooie van hierop te staan.

ik heb wel al vast wat van vooraf de rest komt er aan.

141120091906.jpg

141120091909.jpg

141120091912.jpg

141120091913.jpg

141120091914.jpg

141120091915.jpg

141120091918.jpg

141120091921.jpg

141120091923.jpg

141120091924.jpg

141120091930.jpg

zo dat zijn er alvast een paar, degene waar wij op de baan rijden komen er nog aan uiteraard:jerry:jerry:jerry

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

We hebben met t groepie weer een zeer geslaagde dag :angel:jerry maar iedereen van ons cluppie deed sportief mee, nu weten we wat we allemaal gaan veranderen aan de auto's en we zijn zeker vaker te zien op de circuits:wub:agent.

he nick de volgende keer ben ik er bij hoor!!

met de stickers op mijn ruit!!!:P

ik heb echt wat gemist zeg.

laterz

@bordeauxbeauty dat heb je zeker ja:o:o was echt onwijs gaaf:thumbup:thumbup, ga nu het 1 en ander aanpassen aan me wagen dan word het helemaal top, volgende keer gaat de aanhanger ook mee met tools enz dan blijven we de gehele dag, lekker racen in de toer en sport klasse:jerry dan ben je uiteraard ook welkom.

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

@bordeauxbeauty dat heb je zeker ja:o:o was echt onwijs gaaf:thumbup:thumbup, ga nu het 1 en ander aanpassen aan me wagen dan word het helemaal top, volgende keer gaat de aanhanger ook mee met tools enz dan blijven we de gehele dag, lekker racen in de toer en sport klasse:jerry dan ben je uiteraard ook welkom.

groeten nick

mooi man!!!

wat moet je aanpassen dan?? toch de let erin?

hehehe ik kom gauw weer eens buurten bij jullie!!

wat kost zoiets nou ?

en hoelang mag je dan rijden ?

heb wel een keer zo'n race dag met het werk gehad op zandvoort maar we mochten niet harder als 80 over de baan :thumbdown dan kun je net zo goed gewoon op de weg rijden.

heb het ook al eens gedaan, is echt vet.

alleen de regen lijkt me niks...

dan sta ik met mijn a corsa zonder interieur bij elke bocht andersom:agent

is al een hele tijd geleden, zou bij god niet meer weten wat het kost

je mag zo hard je wilt hoor:P, en me kadett was ook helemaal leeg, alleen het merk voorbanden was klote,daardoor warensommige bochten niet echt prettig:(,de achterste banden ''toyo's'' die hielden de kont op de goeie plek:jerry

@pieter idd die was met ons mee, jij staat er als t goed is ook een paar keer op, ik krijg vd week de foto's op cd.

het racen is zeker aan te raden maaaaaar als er iets gebeurd met je auto of iets, je bent niet verzekerd:P.

groeten nick:agent

origineel gepost door Pieter Slingerland

welke fotograaf is dat die foto's gemaakt heeft?

heeft die heel de dag foto's gemaakt?

groeten Pieter

Hier zijn vast wat leuke foto's terug te zien :kewlpics

Hey Nick, Mooie foto's heb je gemaakt man, Jammer dat de ochtend in het water viel, was gezellig :thumbup

Groet Sander

zo dat zag er gezellig uit zeg :wors:wors:wors

echt jmmr dat ik niet mee kon, maar goed ik heb nu wel mijn cabrio thuis :):)

niet vragen hoe, maar goed hij staat in de garage :wub:wub

miss als jullie weer een keer gaan, is er dan een plekje voor mij ???:wub:wub:angel:angel

gr vinc

Het was echt een super gave dag!!!

Heb als enige van t cluppie 2 sessies gereden ivm regen

Maar ik had regenbanden eronder zitten hahah :jerry:jerry

Toch leuk als je met een 2.0 8v Subaru's in kan halen en voor kan blijven en calibra v6 kan wegrijden

Echt super!! :wub

@vinsnuft84 volgende keer moe je idd wel f meegaan ja, hoe meer van ons cluppie des te beter:P:wors kenne we de eer van de gsi's hoog houden. groeten tot snel.

@mrmonkey hahahah je had idd geluk met je banden:thumbup maar je reed wel toppie, en gaaf he' dat die soefaroe rijder na je toe komt omdat te vragen of er een turbo motor in ligt hahah C20NE power!!!!! was zeker een gezelllig daggie uut.

groeten nick

Eerst was het 20 euro, nu 25 euro per sessie een sessie duurt 20 min. Je rijd ongeveer 17min. Dat blok van mr. monkey is het circuit gewend hij deed het altijd erg goed in mijn kadett met vrijrijden.

Normaal ging ik elke maand, nu moet ik me kadett afmaken dan ga ik er weer voor. Maar als ik die foto's zie wat vind ik het dan jammer dat ik er niet bij was....:mad:

@Corsa16V ach voor die 25euro heb je toch n leuke tijd, volgende keer schrijf ik me in voor toer en sport dubbel plezier, dit was voor ons een keer om te kijken hoe alles in zijn werk steekt, en die c20ne loopt idd erg goed:jerry.

groeten nick

Terug
Naar boven