• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Genoeg te doen buffel maar het is mooi dat jij hem over neemt nu blijft die mooi in de loods want het is en blijft een leuke kadett

PS je moet alleen effe je onderschift aan passen :jerry

@city77 hee kerel:sleeping:sleeping;) , ja man je moet gauw weer eens komme buurten of we komme weer effe bij jou kieken, kan ik je nieuwe snufjes op je d kadett bekijken.

groeten nick

Hee, aangezien we afgelopen week even bij biesheuvel geweest zijn voor informatie over div stoelen ben ik er al aardig uit wat voor er in me 2 ''normale'' wagens komen:jerry,

-deze wil ik in mijn zwarte kadett gsi hebben, ivm het rijden op circuits e.d. , gecombineert met schroth gordels:thumbup

stoelenkadett.jpg

-en deze wil ik in me station hebben aangezien daar nog orginele stoelen inzitten, maar deze stoelen zijn weer verstelbaar e.d wel lekker voor de langere rit:P:P:P

stoelenstation.jpg

Ik heb in allebei gezeten en ze zaten toppie, zal ook stukken beter staan in me wagens, dus even me project afwachten en dan kan ik ze gaan halen.

groeten nick

Nog fijne kerstdagen allemaal 2009:jerry

waanzinnige stoelen Nick,

let wel na verloop van tijd kunnen ze wel gaan kraken, of ´door gezit´ gaan raken.

mooie stoelen kerel :D waar inde buurt van utrecht zitten jullie eigenlijk beetje de kant van veenendaal op ? hadje het nog kunne vinden van de velgen dokter groetjes michiel

ja zijn leuke stoelen idd:jerry daar ken ik wel wat mee:agent.

vandaag weer wat gedaan ik zal er zo f wat foto's van plaatsen.

271220092172.jpg

271220092173.jpg

groeten nick

origineel gepost door michiel026

mooie stoelen kerel :D waar inde buurt van utrecht zitten jullie eigenlijk beetje de kant van veenendaal op ? hadje het nog kunne vinden van de velgen dokter groetjes michiel ik word gewoon overgeslagen :(:jerry

nee totaal niet de kant op:P waarom dan??.

morgen weer verder met me blauwe kadett, en dan 1 deze dagen me zwarte ophalen:wors

groeten nick

@vectratinus ik heb me kadett opc verkocht daar haal ik onderdelen vanaf, en die komen allemaal op mijn zwarte kadett gsi mn eerste auto:wub:wub die gaan we dan af maken.

Voor degene die nie weten hoe me zwarte gsi er nu uit zit kan ik daar wel wat foto's van plaatsen.

groeten nick

Hierbij wat foto's van mijn zwarte kadett gsi die ik al zn 6jaar heb:thumbup:wub

SNC00068.jpg

SNC00069-1.jpg

SNC00071-1.jpg

Deze auto staat in mijn andere stalling vandaar dat er weinig foto's van zijn, zodra de blauwe gsi gereed is haal ik me zwarte gsi op:jerry

Ook nog een mooi fototje tussen door

Opel-Lotus-Omega-Opel-Insignia-O-1.jpg

groeten nick

@2e-c14nz ik heb er een kompleet lexmaul uitlaatsysteem op zitten incl uitlaatspruitstuk die een stuk dikker is als orgineel denk dat t zo in de klassen groep a valt kwa diameter(ook van uitlaatsysteem), ik denk zo rond de 165 pk incl de andere aanpassingen.

Maar dat word allemaal aangepast, motorisch wil ik m geheel gaan veranderen maar dat is voor later in 2010:jerry.

groeten nick

zwarte kadett is vet ding zeg. Die blauwe gsi vind ik ook leuk dat tie nog steeds leeft, die heeft al heel wat meegemaakt.Voor de rest goed bezig daarzo:thumbup

Terug
Naar boven