• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Vandaag weer t 1 en ander gedaan:thumbup

- ik heb in me station nu nette hoofdsteunen gemonteerd, de gaten zaten er al in dus ik heb er nu een net setje in zitten:wub

140120102357.jpg

140120102358.jpg

- bij de city hebben we er een vloertje in gemaakt ivm wat audio e.d. wel erg netjes geworden

140120102354.jpg

140120102353.jpg

140120102355.jpg

140120102359.jpg

140120102360.jpg

en voor de rest nog wat kleine dingen gedaan.

groeten nick

Goed beveiligd terrein bij jullie !

Die opels staan in elk geval veilig daarzo..!

In ieder geval nogmaals dank voor het spruitstuk..! :thumbup

Grt, Erik

@Lukko nee dat is een boston woofer speelt erg goed:thumbup

@Dkadett84 ja mooi he elke x als je het terrein op en afgaat word je kenteken gefotograveert:wors:wors:wors,en heel veel succes met je spruitstuk:thumbup:D

groeten nick

origineel gepost door Lukko

leuk gedaan met die audio, die sub is toch een marquant sub?

Marquant is toch van de Kijkshop ? ;)

Geen half werk bij NL-Tuning :wors

Goed weekend :cool:

origineel gepost door bliksemssss

Goed weekend :cool: heeft niks met kijk shop te maken hun leveren best goed audio spul dat merk verkopen ze ook bij andere zaken

Hallo:D vandaag weer het 1 en ander gedaan,+wat foto's:thumbup:P

-slabbol heeft een net setje in dezelfde kleur spiegels van buffel overgenomen, staat toch weer stukje beter.

160120102364.jpg

-sok en sok zijn hele dag druk geweest met de brug te moderniseren:jerry er zit nu ook 380v op de schakelkast lekker makkelijk als je moet lassen bijv.

160120102367.jpg

-Ook hebben we even een mooi lang verlengsnoer gemaakt voor de laskar want we hebben maar 4 380v stekkers en die zitten allemaal aan 1 kant vd loods dus nu kunnen we ook na de overkant:thumbup:thumbup

160120102368.jpg

-Morgen een mooie sfj lip ophalen(achterbumper) die is alvast voor me zwarte gsi:wub

groeten nick

Nick, let op met dit soort kabels waar 3-fase-400V op staat, laat er geen scherpe dingen op vallen, of zwaar materiaal overheen rijden!

origineel gepost door bliksemssss

Goed weekend :cool:

ja idd verkopen ze ook bij de kijkshop ik heb er ook 2 gehad zien er eigenlijk hetzelfde uit. vandaar dat ik het vroeg, leek me al sterk dat het een marquant was . zo goed bezig allemaal en dan een marquant subje inbouwen haha

@Lukko had idd gekunt:D, ik zal m er eens uit halen welk type het is;),,

Vandaag heb ik me sfj achterlip opgehaald alvast voor me zwarte gsi:wors:wors foto's volgen morgen.

mvg nick

Ja het was n paar dagen rustig omdat we druk zijn met de loods leeg te verkopen:P, en opruimen e.d, dus heb ik weinig tijd gehad voor updates.

Hierbij weer wat info:jerry

-Het dash en wat eromheen zit, zit erbij de kadett van strada ook weer in:P:thumbup, astra g hendels, astra f handrem enz allemaal erg netjes(en een mooi stuurtje:D)

190120102369.jpg

190120102370.jpg

-Gisteren even bij Botter tuning geweest voor een kleine inspectie van de kadett gsi 16v van patrick, een erg snelle wagen moet ik wel zeggen:thumbup:thumbup

200120102372.jpg

200120102378.jpg

200120102373.jpg

200120102374.jpg

200120102375.jpg

Er zit wel wat werk aan de auto maar aan de champion van patrick te zien gaat dat helemaal goed komen

:thumbup:wors

-Ook is de omega station van andre voorzien van een mooie schroefset waardoor de omega nu mooi laag ligt:jerry:jerry(hij zal ook eens iets orgineel houden:P)

200120102381.jpg

dat was het weer.

groeten nick

mooie foto´s geworden, hehe!

de auto zelf ook ff bekeken natuurlijk en moet zeggen dat ie nog best mooi is van onder! ik heb er veel schik van! maare racen tegen die witte van jeff was best kansloos he? die heeft een bult meer grip als de mijne, ik moest echt me best doen om al glijend jullie bij te houden hahaha

origineel gepost door 2e-c14nz

Die omega ligt er mooi bij zo! Zijn dat overigens orginele casette houders in die kadett?? Keep up the good work! :D :jerry

ja zekers!

Old skool man :jerry

Ja dat is idd mooi spul:thumbup:wors

We zijn net terug bij Botter-tuning vandaan en hebben weer mooi spul meegenomenking:, we hebben 2 zenderlippen en 1 dichte SFJ lip gekocht, ook hebben we voor de astra station nieuwe stugge schokdempers meegenomen,

1vd zenderlippen is van mij ,en die heb ik vast gekocht voor als ik de zilvere kadett gsi van me meis een keer tussendoor opknap en opbouw dat duurt nog ongeveer een jaar, want de witte kadett seh gaat nog 1jaar rijden met nieuwe apk dan word ie gedemonteert voor de opbouw van de zilvere GSI:angel:angel.

Ik heb nog div nieuwe foto's vd zenders/SFJ en een mooi pakketje wat ik vd week binnenkreeg, die post ik morgen allemaal:thumbup:P

Groeten nick

Terug
Naar boven