• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Zijn weer stel leuke fotos :jerry:jerry

En hoop dat het goed gaat komen met de 5 deurs maar het moet wel de moeite waard blijven natuurlijk maar we zien het wel hoe het loopt.:cry:cry

O ja me neus is weer heel :jerry

nick die schade valt wel mee om te fixen, ik rond op dit moment een ergere hoek schade af dus zeker niet slopen, en anders weet ik er wel mensen voor want slopen is zonde. gr,martijn

Hallo, we zijn weer lekker bezig geweest:jerry:

-Bij de champagne kleurige kadett gsi hebben we n mooi steuntje gemaakt voor de luchtfilter, en de wielranden zijn weer netjes:jerry:jerry erg mooi geworden, we hopen volgende week of erna, voor de apk:D

-De astra station daily is voor zien van nieuwe schokkers en nieuwe wielen+banden ook is die vandaag uitgelijnt bij n top bedrijfking::jerry

-De kadett station seh is ook weer een jaar gekeurd, en gelijk nieuwe schijven en blokken (sport) gemonteerd die waren niet best meer:angel remt weer toppie nu.

Ook weer effe inkopen gedaan kwa materiaal dat op was en wat remmerij schoongemaakt en na gelopen

De foto's volgen nogking: effe weinig tijd;)

Groeten nick

@pieterslingerland:jerry moguh:P,, dan had je m er effe naast moeten zetten haha, kost wel wat maar heb je ook wat:wors:wors

Groeten nick

Hallo allemaal:thumbup:P:thumbup, we hebben weer wat gehobbyt:jerry en nog wat foto's

Hier nog wat foto's van de gefixte beugel:thumbup voor de 2e circuit kadett:jerry

190420102968.jpg

190420102969.jpg

ook hebben we de wielranden even opgelapt, vd winter gaan er nieuwe ingelast worden:thumbup, dus nu maar even zo gedaan

240420102995.jpg

240420102999.jpg

240420103000.jpg

240420102998.jpg

Ze moeten nog iets bijgewerkt worden dan kunnen ze er wel weer even tegen aan:thumbup(voor de apk) laswerk komt later:thumbup

-Hier vast wat leuke spullen die we opgehaald hebben voor de astra f sport:thumbup, c20xe uitlaat systeem komt er ook aan:thumbup:wors

230420102983.jpg

230420102982.jpg

-En even een leuk plekkie opgezocht voor wat leuke foto's

240420102984.jpg

240420102988.jpg

240420102993.jpg

volgende maand gaan we weer knallen:jerry:jerry word wel wat!!

-Gisteren hebben we de astra OPC weggebracht voor heel wat werkzaamheden wielranden uitrollen voor de uber dikke nieuwe sloffen die er onder gaan komen:jerry:jerry

Dat was het weer effe.

Groeten nick

Goeiedag:P we hebben weer van alles gedaan.

De astra sport is nu voorzien van een astra gsi voorbumper:jerry:jerry

De astra coupe is nu voorzien van een erg mooie gril:wors

De corsa sport krijgt morgen een olie+koelvloeistof ververs beurt dan kan ie er weer een tijd tegen aan:cool:

Foto's volgen nog:P

Groeten nick

Vandaag wezen vrij rijden op circuit zandvoort met de astra station x20xev was weer een leuk dagje :thumbup

jammer dat ik alleen filmpje heb van eerste 2 rondjes laaste 2 gingen stuken beter en sneller.

filmpje:

Foto's:

Uploaded with ImageShack.us

En dan nog een van de opc.

Groeten

vandaag wezen vrij rijden met mijn astra station zoals jullie

hier boven zien met foto,s en filmpje

de laatste rond ging wel goed moest effe wennen aan circuit

was mijn eerste keer met droog weer

alleen volgende keer andere banden had niet zo echt veel

grip maar was weer een leuk dagje circuit:P

en nog foto van opc hoe die nu is worden wat dingen

aan verandert die foto volgen nog als klaar is :D

groeten alex

goeiedag, we hebben weer wat klusjes achter de rug:thumbup

-De astra sport is nu voorzien van een nette gsi voorbumper staat stukken beter al zeg ik het zelf.

260420103027.jpg

260420103028.jpg

-Ok de astra g coupe is voor zien van een embleemloze gril:jerry

260420103030.jpg

260420103031.jpg

-De rode kadett gsi heeft nu een achteras met schijven:wors, ook effe eronder geknalt:jerry

260420103032.jpg

-Ik ben al effe bezig om het start probleem van me seh te vinden:thumbdown:swear dus gelijk wat nieuwe onderdelen gemonteerd,

280420103035.jpg

-Verders nog weinig nieuws over de 5deurs gsi wel dat het schadebedrag hoog is, dus moeten we even kijken of we hem wel opknappen ivm alle bijkomende kosten:thumbdown.

Groeten nick

Gistere zijn we bij de beroemde GUMBALL3000 wezen kijken op het waterlooplein in amsterdam en dat was geweldig wat een prachtauto's:jerry:jerry:jerry:jerry

Hierbij wat foto's.

010520103081.jpg

010520103075.jpg

010520103077.jpg

010520103086.jpg

010520103098.jpg

010520103105.jpg

010520103091.jpg

010520103110.jpg

Er waren zn 120 auto's, al het bruuts kwa auto's wat er te koop is reed/stond daar:jerry:jerry:jerry

We hebben onze ogen uitgekeken.

Meerdere foto's volgen:thumbup

Groeten nick

Terug
Naar boven