• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hoi,,

De astra G coupe 2.2 is voor zien van 18'':jerry:jerry, en nieuwe koplampen:thumbup

Zie de foto's

220720103670.jpg

220720103672.jpg

220720103669.jpg

220720103671.jpg

220720103673.jpg

220720103674.jpg

Ze staan erg netjes:wors

Groeten nick

Hoi,, vd de week opc weer opgehaald, ziet er weer netjes uit:thumbup

240720103678.jpg

240720103675.jpg

240720103676.jpg

240720103677.jpg

-wielranden uitgerold, zodat ie nog een stukkie lager kon:jerry//nieuwe banden+uitgelijnd

Staat er weer netjes bij zo;)

Groeten nick

damn vindt die opc super dik,:wub

Die motorkap is doorgelast zo te zien? wil ik ook, vindt die booskijkers maar niks :P

maar verrry niceee:D

origineel gepost door Erwin_Astra

damn vindt die opc super dik,:wub

Die motorkap is doorgelast zo te zien? wil ik ook, vindt die booskijkers maar niks :P

maar verrry niceee:D

Jup de motorkap+schermen zijn doorgelast:thumbup staat erg gaaf idd,

Groeten nick

Vrijdag 6aug waarschijnlijk weer vrij rijden:wors en heel misschien gaat een jongen bij ons mee met zn nieuwe circuit bak:D:D:D die info volgt nog:thumbup

Groeten nick

Hoi allemaal, vandaag hebben we een nieuw circuit wagentje opgehaald voor 1 vd jongens:jerry:jerry

-Betreft een corsa a met een c20ne, via iemand van t forum gekocht, voor sommige een bekende auto;)

-Met:nokkenas 296 graden, andere kleppen, en kop geflowt gesmede zuigers, afgedraaid vliegwiel, spaghetti spruitstuk ,groep a zelfbouw(uit verkoop topic gehaald:P)

-Er moet wel het 1 en ander aan gebeuren, dat gebeurd deze week, dan kunnen we er vrijdag mee het circuit op:jerry

-De bak vervangen we, wielranden gaan we netjes maken, alles gaat eruit om hem lekker licht te maken, en div delen kabelboom en waar de kabelboom langs metaal gaat gaan we netjes maken, ook gaan we div dingen aan de motor aanpassen/vervangen..

-Alles doen we lowbudget aan deze auto kwa oplappen, we hebben nog wat leuks in petto maar daar wachten we even mee;););)

hierbij wat foto's:D

310720103701.jpg

effe de laatste audio eruit halen.

310720103702.jpg

310720103707.jpg

310720103706.jpg

310720103711.jpg

310720103712.jpg

310720103713.jpg

310720103710.jpg

leuke digiteller erin

310720103714.jpg

310720103715.jpg

310720103716.jpg

Leuk groep A''tje voor een leuk geluid:thumbup

310720103717.jpg

310720103718.jpg

De plaatjes op de ruitenwisser hebben we er afgehaald, ieder zn smaak:D

Voor de rest is zo goed als iedereen nu op vakantie, 2 vrijdag en vandaag ook een stel dus is het nu effe lekker rustig in de loods:P:P mooi effe de tijd om alles op te ruimen en de 2 wagens klaar te maken voor t circuit.

Groeten nick

De eerste dingen zijn al gedaan aan de corsa:jerry, de bak is vervangen, rijd stukken beter:angel

Ik heb ook nog div dingen vervangen aan me SEH kadett, zoals koelvloeistoftank(die stond op punt uit elkaar te vallen:jerry) die lekte flink nu zit er een nieuwe op, nog wat onnodige dingen eraf gehaald, nu vanaaf de rest nalopen.

-Foto's volgen.

Groeten nick

Alles staat klaar, morgen lekker vrij rijden op zandvoort met 2 wagens:jerry de fotograaf+extra monteur gaat ook mee voor extra service.

Worden weer filmpjes en foto's gemaakt,

Groeten nick

Bekende Corsa, Ben ik 2 jaar geleden bij weesten kijken in Den Bosch, zat toen gas in en alle benzine delen waren eruit.. geen tank, geen benzine leidingen. verder reed ie toen al wel goed.. alleen roestig..

@custom de gasaansluiting zit er idd nog op haha, alles kwa benzine is gelukkig weer terug gebouwt, en kwa roestigheid zal die nog wel t zelfde zijn:jerry:jerry:jerry

Groeten nick

die corsa zal ook wel snel zijn.

ben benieuwd naar de foto`s van vrij rijden ! ik heb er ook zin in. duurt alleen nog wel even voordat ik ga rijden.

Terug
Naar boven