• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hoi hoi,, het vrij rijden is weer erg goed verlopen:wors:wors was weer erg leuk, en top weer:angel:angel:angel

De corsa is reete snel:o:o:o loopt stukken harder dan mijn SEH, dus we zitten nog steeds met de dingen die ik nog wou veranderen, zoals banden en onderstel dat kost me aardig wat seconden!!!!! en me banden zijn nu gelukkig geheel naar de klote:wors dus kenne we opzoek naar nieuwe:angel, onderstel+8cm verlaging heb ik mis ook al:hmmz:hmmz

Al met al een top dag gehad met de 2 wagens van t cluppie,

Groeten nick

Was super gaaf vandaag, de corsa liep idd harder en beter dan gedacht :o

Voornamelijk te danken aan Toyo banden en schroefset :wors maar t blijft leuk om iedereen zoek te rijden :P

Hoi Mannen, het was weer een super dag :cool:

Zoals gevraagd, heb ik alle foto's van vandaag on-line gezet :jerry

Klik hier voor alle foto's in slideshow KLIK

Of op groote resolutie downloadbaar HIER

Groetjes Sander ;)

zozo zeer mooie foto`s ! . er komen toch wel snelle wagens wat ik kan zien.

kan je dan een beetje bijhouden met zo`n corsa en kadett?

zijn natuurlijk wel wat lichter als de rest.

Goede dag allemaal

Ik ben net weer terug uit lloret de mar was super gezellig en ben ook lekker bruin :P maar ook weer blij dat ik terug ben kan ik weer lekker aan me auto's rommelen

foto:

Zo te zien ook een leuke nieuwe corsa bij de club met leuk blokje er in dat zal wel gaan over het curuit :jerry:jerry

Ook erg mooie foto's van het vrijrijden er ree zat leuks zo te zien :thumbup:thumbup

Groeten bas

goeie dag

ik ben net weer terug van vakantie uit lloret de mar was erg gezellig en mooi weer gehad :D

ben nu weer lekker in nederland kan ik de corsa klaar gaan maken voor sevenum als het lekker weer is

voor de vakantie heb ik uit mijn astra station de hemel gehaald want lekt hier en daar

gelijk maar van demping maten voor de audio er op gedaan

want anders trilt dak zo erg met een subwoofer

in het resevewiel bak komt de sub te liggen

en daar boven dan versterker met condosator

:angel groeten alex

hallo allemaal weer veel gedaan af gelopen dagen.

Bij de D kadett mattig verlaaging er onder en nieuwe remschijven en bloken en ook nog de oliekoeler vervangen voor een nieuwe en gelijk nieuwe olie er in

foto's:

doesjes voor met spullen

ouden olie koeler

nieuwe olie koeler

nieuwe olie+filter

nieuwe schijven en bloken

Er is ook weer een nieuwe auto bij de club een Corsa A GSI voor het curuit gebruik :jerry:jerry

Van de corsa volgen nog een stel update's dat die klaar gemaakt word voor het curuit

Dat was het weerking:

@mrmonkey hahaha je hebt concurentie jonge:jerry:jerry:jerry kom nou maar gauw weer effe langs met je kadaver:jerry

De corsa a1 GSI is een leuk bakkie motorisch loopt ie goed(voor zover:D) deze gaan we ook klaar maken voor t circuit, leuk rommelen aan die wagens:wors

Groeten nick

Gistere is het paarse kadett carros+kooi opgehaald, dus weer plek voor horty:jerry scheelt weer:thumbup

110820103791.jpg

110820103794.jpg

110820103795.jpg

Effe fototje van de band:P:P:P kenne we toch weer paar sessies knallen:jerry

120820103798.jpg

En dan een fototje van me nieuwe C20XE die ik ga oplappen:wors, een leuk projectje voor de winter:D

120820103799.jpg

Verders is vandaag de irmscher corsa weer apk gekeurd en uitgelijnt, alles ging zonder moeite:thumbup:thumbup

(foto's volgen)

Bij de zwarte corsa a gsi, is het nodige uit de auto gehaald, div kabels enz weggehaald, en div persverbindingen hersteld d.m.v. solderingen, koelvin moet nog hersteld worden, div kokers zijn in de ML gezet, morgen word het 1 en ander weer terug geplaatst en weer foto's gemaakt.

Groeten nick

origineel gepost door GlennGSI

die paarse kadett lijkt me een leuke wagen, waarom is ie uit mekaar gegaan ??

''was'' ook een leuke auto:thumbup ivm aanschaf komplete rijdende auto, had ie besloten om hem weg te doen, je kan niet alles houden he'(was het maar zn feest)

Groeten nick

Terug
Naar boven