• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

netjes gedaan hoor. die circuit kadett word echt een race bak. blijf je er nog wel mee op de openbare weg rijden ?

@Lukko : ja het begint ergens op te lijken idd:P:P, ik blijf tot zover gewoon op kenteken houden ja, ken ik er lekker mee naar t circuit rijden ipv op een aanhanger 90rijden:P

Groeten

Weer even een kleine update;)

Ben effe druk geweest met me Omega station, de uitlaatspruitstuk pakking was niet goed meer, en maakte n pokke herrie net of die gare kleppen had haha:jerry even een nieuwe gehaald bij de dealer en er tussen gevouwen klinkt weer toppie:wors(gelukkig). gelijk nog wat kleine dingen gedaan, ben alleen nog op zoek naar een set winterwielen 17inch.

021020104063.jpg

021020104064.jpg

De rest (op horty na) had n weekend holiday:jerry dus lekker rustig in de loods, beetje begonnen met spullen in stelling te sorteren e.d. wat er allemaal weg kan.

Groeten nick

@GlennGSI mooi he':jerry:jerry zit een schroefset onder, ken nog wel n stukkie lager maar dan gaan we de drempels weer schaven, dus zo is die best.

@johani500 idd je hebt mooie foto's geschoten:jerry:jerry:jerry

Groeten

origineel gepost door nl-tuning

@GlennGSI mooi he':jerry:jerry zit een schroefset onder, ken nog wel n stukkie lager maar dan gaan we de drempels weer schaven, dus zo is die best.

@johani500 idd je hebt mooie foto's geschoten:jerry:jerry:jerry

Groeten

Okok maar wat voor een schroefset ? en wa kost da ? :jerry Ik wil namelijk wel drempels schaven :jerry

zeker wel mooi btw :P

Okok maar wat voor een schroefset ? en wa kost da ? :jerry Ik wil namelijk wel drempels schaven :jerry

zeker wel mooi btw :P [/quote]

Heey voor merk schroefset moet je effe Botter u2uen hij had t toen der tijd gemonteerd toen de station van hem was:vertag, rijd toppie verders, en drempels schaven is klote man, zonde voor de daily:o

Vandaag was t weer lekker rustig, de 1 ant klussen de ander ant werk de ander geen zin, dus effe heerlijk alleen:P, heb weer wat dingen aan me seh gedaan, blijft leuk:thumbup

Groeten

Hoi weer een update:D,,

We zijn vandaag druk geweest met de champagne kadett gsi,, waterpomp/distr-riem/olie/koelvloeistof zijn allemaal vervangen, zit nu ook een verstelbaar nokastandwiel (KENT-cams)op:wub,, ook hebben we 1 raamnet gemonteerd van OMP, vd week de andere.

De city heeft zn lakbeurt ook weer gehad, en me grote Tank ook, ziet er weer goed uit:wub.

We hebben div foto's gemaakt die volgen nog.

Groeten nick

@sebbe-gsi

ik zat net die filmpjes te kijken van zandvoort. maar die corsa van jou is toch best wel snel?want je rijd eigenlijk heel de tijd achter die kadett. ik zie dat er toch nog best veel voorbij komen. dat zijn dan toch ook wel snelle wagens?

Terug
Naar boven