• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Nu de hoogte even bepalen misschien dat ik daarmee de stab-stang combi wat stugger kan krijgen??

wie weet hier wat van?? dmv inkorten of iets??

Groeten nick

lekker bezig geweest met de d kadett en de kadett gsi champion weer een lekkere dikke update ga zo door en bassie je heb straks weer een dikke daily d kadett

@Hans wrote:leuke bak trouwens die Aubergine kadett! king:

Dank! Ik/we zijn ons doel een beetje voorbij geschoten om er een leuk circuitbakkie van te maken,nu zit er iets teveel bloed,zweet,tranen en knaken in om 'm ff lekker in de vangrail te hangen! ...zodra die een verse APK heeft en naar de uitlijner is geweest weer 'ns een VrijRijden-dag meedoen...,bloed kruipt toch waar het niet gaan kan! :D

Mzzl L

[rquote=1837622&tid=80050&author=Sebbe GSI]
090120114672.jpg

Mooi opgelost zo met die draadenden:thumbup:thumbup

Groeten bas

[/rquote]

Ben alleen bang er voor dat die draad eind het niet gaat houden is te zacht matriaal.

Je kan beter gewoon de nieuwe bouten bestellen heb ik pas ook nog gedaan dan van een E kadett natuurlijk.

Greetz Rich

Ja daar zat ik ook aan te denken, is niet normaal ijzer, dit is en stuk harder:P, ik bestel wel een set nieuwe, en als deze dan op zijn monteer ik de nieuwe,,

Het is wel stukken beter zn stang, beter iets als niets:D:D:D

Groeten nick

@brainmuller wrote:eenvoudige overwinning haha zag er niet meer zo best uit na de slachting ;)

veel tijd erin maar t word wat :thumb

gr insane

Ja,eindelijk! :agent Vrijdag nog een paar dingetjes...,waaronder die lekkende tankaansluiting! :???: ...totaal niet meer aan gedacht zaterdagnacht! :(

Ps. Verander je laatste tekst ff...,of moet er nog ' n TR komen?! :D

Bij de Astra coupe zijn er wat kleine dingetjes gedaan,

-Zit nu xenon in (in imitatie OEM-xenon units)

-Heb insignia ruitensproeiers gemonteerd

:agent

Weer een update van de D kadett

Achter kant verlaagt met de 6 cm verlaaging staat nu mooi op zijn wielen moest wel even de veren aan passen zodat ze onder een D kadett kunnen wat het zijn natuurlijk E kadett veren.

Nieuwe indeeling van de motorruimte.

Zo was het.

Zo wordt het.

Stabi stang komt er ook natuurlijk op

Dat was hem weer.

[rquote=1840754&tid=80050&author=nl-tuning]Ja daar zat ik ook aan te denken, is niet normaal ijzer, dit is en stuk harder:P, ik bestel wel een set nieuwe, en als deze dan op zijn monteer ik de nieuwe,,

Het is wel stukken beter zn stang, beter iets als niets:D:D:D

Groeten nick[/rquote]

Ik heb evt een complete set liggen.. rubbers, bouten beugels, en de beugel zelf ook.

Kleine update over de Station c20xe

Koel water buistje gemaakt want die was gebarsten dus maar gelijk een van rvs gemaakt en met tic gelast.

Dat was hem weer.

[rquote=1842122&tid=80050&author=Sebbe GSI]Kleine update over de Station c20xe

Koel water buistje gemaakt want die was gebarsten dus maar gelijk een van rvs gemaakt en met tic gelast.

Dat was hem weer.[/rquote]

die zijn ook gewoon tekoop voor 35 euro

Terug
Naar boven