• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Vandaag weer gezellig daggie zandvoort gehad, ik was met de vectra2000 en me maat met de champagne kadett gsi, de rest zat uit hun neus te vreten:sleeping:jerry

De vectra heeft het heel erg goed gedaan, de wegligging lijkt/is stukken beter als me kadett en dat terwijl het onderstel orgineel, me ronde tijden zijn goed omlaag gegaan, had het niet verwacht in ieder geval, maar loopt helemaal top die wagen!!!

Met me maat en zn champagne gsi gaat het ok steeds beter, de nieuwe banden hebben hun werk goed gedaan,, alleen waren wat problemen met de accu:hmmz:hmmz

--Tevens hebben we gistere avond laat me circuit kadett naar de plaatwerker gebracht/gesleept en gelijk op de richtbank gezet,, alleen weer jammer dat die klote wauten de avond weer verzieken:sleeping:sleeping niks beters te doen moet je maar denken,,

Verders komen er een hoop nieuwe filmpjes aan en een stel foto's

Groeten nick

OOh hij ziet het woordje wauten weer staan hoor:agent:agent,, je kan het op meerdere manieren bekijken, ik vond het een beetje zielig maar ach:P:P:P:P

Verders is bassie al druk bezig met de filmpjes:D

Groeten nick

[rquote=1849047&tid=80050&author=nl-tuning]Vandaag weer gezellig daggie zandvoort gehad, ik was met de vectra2000 en me maat met de champagne kadett gsi, de rest zat uit hun neus te vreten:sleeping:jerry

Groeten nick[/rquote]

Is filmen dan ook al uit je neus vreten :jerry:jerry

Ben de filmpjes al aan het uploaden vanmidag zal ik de linkjes hier neer zeten.

Groeten bas

[rquote=1792658&tid=80050&author=nl-tuning]Hierbij even een update, van de witte kadett:thumbup

Demonteren is aardig snel gegaan:P

Eerst 2 foto's van toen ik m op ging halen met Tank,,

011120104206.jpg

[/rquote]

Volgens mij heeft jou collega (of jij zelf) aarding gelegd in Hilversum bij van Vuure uitvaartcentrum?

Of zit ik nu helemaal verkeerd.Die zwarte bus komt me bekend voor.

gr Marcel.

[rquote=1849486&tid=80050&author=astrastationgsi]die tering smerisen lopen toch altijd alles te verzieken [/rquote]

;););) het is altijd wat idd.

@saluma ja dat klopt ik ben daar bezig:D dinsdag wat kleine dingen doen dan is het af:angel

Ben jij die schilder? met die opel jas?

Groeten nick

P.s. komt zo nieuwe update aan:D

[rquote=1849591&tid=80050&author=nl-tuning]@saluma ja dat klopt ik ben daar bezig:D dinsdag wat kleine dingen doen dan is het af:angel

Ben jij die schilder? met die opel jas?

Groeten nick

P.s. komt zo nieuwe update aan:D[/rquote]

Ja,dat klopt helemaal!Dan hebben wij ff staan babbelen op het dak.

Wat is de wereld dan echt klein ,zeg!

Succes daar,ik kom daar waarschijnlijk niet meer.Leuk je gesproken te hebben.

groetjes Marcel.

Hierbij de filmpjes van het vrijrijden.

[youtube]O5zl5cBxseY[/youtube]

[youtube]MRuh-oS5YGM[/youtube]

[youtube]7g1AgnaCpNE[/youtube]

[youtube]SbDA87Jc4UA[/youtube]

[youtube]LUI3-Gm--fo[/youtube]

[youtube]Mdj3QIMsNBE[/youtube]

Dat was hem weer.

Hoi hiebij een nieuwe update, :jerry:jerry

Allereerst een stel foto's van me kadett met nieuw scherm, ik heb net bericht gekregen dat me kadett klaar is bij de plaatwerker, dus hij is weer mooi recht nu kan ik gaan BOUWEN+DOORLASSEN:jerry:jerry:jerry (eindelijk:wub).

190120114700.jpg

190120114701.jpg

-En hierbij een stel leuke foto's van het vrij rijden 22 01 2011:wors

Het was een zeer geslaagde dag, ondanks er een paar flinke slippers gemaakt waren,, het weer was top en de baan droogde na de eerste sessie van 13:00 helmaal op.

-hier wat foto's:

220120114711.jpg

220120114707.jpg

-De volvo 850 van de volvo boys:jerry:jerry lex+pa het was een top dag:thumbup:thumbup

220120114708.jpg

220120114709.jpg

220120114710.jpg

220120114712.jpg

220120114713.jpg

220120114714.jpg

wie oh wie klampt zich hier vast????:P:P

220120114715.jpg

220120114716.jpg

220120114717.jpg

220120114718.jpg

220120114719.jpg

220120114720-1.jpg

Dat waren ze weer.

Groeten nick

[rquote=1849796&tid=80050&author=bmwmanu]Die gouden kadett ligt ook lekker laag:D,hoe is die verlaagd???[/rquote]

Hoi die champagne is 8cm verlaagd met bilstein dempers,, rijd erg goed zo, banden zijn toyo proxes t1r blijven goed plakken.

Groeten

Terug
Naar boven