• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

[rquote=1862832&tid=80050&author=gsipiloot]ik vindt die vectra2000 echt zon gruwelijk mooi ding!

wil je die nie ruilen tegen een heeeeeeeele mooie astra cabrio c20xe?:angel:jerry[/rquote]

nee bedankt:thumbup en met zn cabrio gaat me haar in de war:jerry:jerry:jerry

De vectra houd ik zelf ,is bijna 19jaar van de vader van me collega geweest dus blijft een speciale:D

Groeten nick

@noordpoolgsi op het terrein zit een pomp en erbuiten ook, dus je ken daar tanken,, welke klasse ga je meedoen?? ben benieuwd of die nu ook zo hard gaat.

=============================================================================

Gistere weer druk geweest met me witte kadett, motorruimte is gespoten, en in de auto ook wat delen,(alleen de verf was op:() , verders staat ie voor weer op bokken, vast wat voorbereidende dingen gedaan zodat de motor er binnenkort in kan, eerst zaterdag vrij rijden daarna weer tijd voor de kadett:agent

Groeten nick

Hoi,, de wagens staan weer klaar voor morgen 12feb vrij rijden:D:D we gaan ''weer'' met de champagne gsi en de vectra2000 en de mensen die voor de gezelligheid uiteraard meegaan;);), hopen op een beetje goed weer..

We hebben net de opc blauwe kadett gsi naar onze plaatwerker gebracht, er komen nieuwe dorpels in en wat ander laswerk:D, en uiteraard weer een top prijs:cool::cool: het plaatwerk is nog niet heel verrot, maar omdat de skirts enz er weer op komen, en het spul nieuw in de lak komt te staan is er besloten gelijk nieuwe dorpels erin te laten lassen:D.

Verdere info volgt nog:angel

Groeten nick

Hierbij vast een filmpje hoe glad het was met vrij rijden 12 02 2011 :o

Me 2000 komt 2x voorbij schuiven:P:P in het begin en @2:04 staat ie er heel mooi op PRACHTIG!!!

[youtube]e40F4O6bI1Q[/youtube]

De rest moet ik nog uploaden:D

Groeten nick

Ja het was idd spekglad:)

Hierbij vast 2 filmpjes van mij en me 2000:D en de champagne kadett komt ook vaak mooi in beeld, die gaat ook steeds beter:D:thumbup

[youtube]3EtG0BaHPtE[/youtube]

[youtube]jQxbUTIFygQ[/youtube]

Groeten nick

so was wel glad zeg. maar dat is ook wel een uitdaging toch?

maarja gelukkig komt het mooie weer er weer aan . dan gaat het weer wat harder he.

[rquote=1867604&tid=80050&author=Lukko]so was wel glad zeg. maar dat is ook wel een uitdaging toch?

maarja gelukkig komt het mooie weer er weer aan . dan gaat het weer wat harder he.

[/rquote]

Ja was idd erg glad,, maar dat is ook wel eens leuk,, daar ken je goed oefenen, degene die willen leren waren er dit keer ook:P:P

Als het weer warm weer word, is me kadett weer klaar dan kan ik daar mee gaan racen, kijken wat ie nu op ronde tijd doet,

En mid zomer even een keer met me station:wub:wub

Groeten nick

De baan was inderdaad lekker vochtig :thumbdown iets minder mjaa

volgende keer weer :D was fet !!

station wil ik wel zien :o kijken hoe dat gaat

later

gr

[rquote=1867941&tid=80050&author=brainmuller]De baan was inderdaad lekker vochtig :thumbdown iets minder mjaa

volgende keer weer :D was fet !!

station wil ik wel zien :o kijken hoe dat gaat

later

gr[/rquote]

1deze weken gaat ie weg voor motorcheck, dan istie weer goed, dan gaan we er effe mee racen ken je weer n sessie meerijden;)

Groeten Nick ,

oh ja binnenkort even praten met mij en Rob he' (hou het verders even stil okee:vertag)

Het was weer een gezellige dag en weer een hoop geleerd bijv;

:Niet remmen in de bocht maar gas af nemen anders ga je rond,ik 1x helemaal:angel en 1x gered:D lekke band aan overgehouden:(

:Inhalen zodra je kunt anders wordt je ingehaald;)

:En in de bochten niet met gas spelen maar op 1 stand houden:thumbup

Maar op naar de volgende keer:D

Leuke update weer jongens, en leuke filmpjes.

Was zo te zien inderdaad erg glad.

Moet binnenkort maar weer eens een bakkie bij jullie komen doen, was de laatste keer wel ff gezellig.

Groeten Sebas.

Updateje

Even tussen door een Corsa B oplapen had wat aandacht nodig want was lekker gaan rotten dus wat las werk er aan.

-links en rechtes stuken er in gelast bij de binnen schermen want en waren grote gaten in gerot

-nieuwe veerschotel aan de passasiers kant er in gelast

Zijn nu bezig met behandelen en dan nog paar kleine dingentjes dan kan er weer apk op.

- De zwarte Corsa A is nog even bij onze plaat werker geweest om een kant iets uit te rollen liep iets aan.

-De laaste kleine dingen aan de D kadett gedaan dus die kunnen we gaan schuren en plamuren.

Foto's

Beetje rot

Nieuwe stuken er in.

Dat was hem weer.

[rquote=1869418&tid=80050&author=Sebbe GSI]Updateje

Even tussen door een Corsa B oplapen had wat aandacht nodig want was lekker gaan rotten dus wat las werk er aan.

-links en rechtes stuken er in gelast bij de binnen schermen want en waren grote gaten in gerot

-nieuwe veerschotel aan de passasiers kant er in gelast

Zijn nu bezig met behandelen en dan nog paar kleine dingentjes dan kan er weer apk op.

- De zwarte Corsa A is nog even bij onze plaat werker geweest om een kant iets uit te rollen liep iets aan.

-De laaste kleine dingen aan de D kadett gedaan dus die kunnen we gaan schuren en plamuren.

Schiet ook niet op bij jullie he',, :sleeping:sleeping maar in ieder geval al weken/maanden geen last van ons:agent:agent

Hierbij vast wat foto's van laatste keer vrij rijden 12 02 2011

NRzandvoort12022011jpg2.jpg

IMG_3305.jpg

IMG_3304.jpg

12022011zandvoort.jpg

NRzandvoort12022011.jpg

Gave foto's:wors

Groeten nick

mooie foto´s man ! :wors

heb de filmpjes op de pc staan waar moeten ze heen ?

later

tot snel :angel

(trouwens je omega gespot vndaag :wub)

[rquote=1869462&tid=80050&author=brainmuller]mooie foto´s man ! :wors

heb de filmpjes op de pc staan waar moeten ze heen ?

later

tot snel :angel

(trouwens je omega gespot vndaag :wub)[/rquote]

Heey mail ze maar even naar me toe als je wilt.

Ja de ommi is wel cool:agent

Groeten nick

Terug
Naar boven