• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

mooie actie foto's, jammer alleen van die txt die er in staat.

als van ouds, leuk bezig weer jullie :thumbup

[rquote=1855523&tid=80050&author=astrastationgsi]is jullie website al gebouwd of nog niet klaar[/rquote]

We gaan er aanstaande zaterdag mee om de tafel zitten bij de site-bouwer dan hebben we een leuk begin.

Groeten

Even een kleine update tussendoor:P

Weer div dingen aan me circuit kadett gedaan/begonnen, motorkaplifters e.d terug gemonteerd,,+ rechterdeel vd motorruimte doorgelast, aanstaande week daar mee doorgaan zodat dat af is, dan kunnen de lassen gespoten worden, en de motor erin, groep A uitlaatsysteem heb ik ook liggen:wors

290120114732.jpg

290120114734.jpg

290120114735.jpg

-De motor staat ook klaar met wat nieuwe onderdelen, c20let hitteschild erop/ nieuwe L ,fleurt het wat op:P:P

300120114740.jpg

-kabelboom van een kadett gsi 16v op de kop getikt nu kan ik de astra motorboom kompleet laten.

300120114741.jpg

-Ook nog een z.g.a.n. donkere koplampen set gekocht, alvast voor me zwarte kadett:wors:wub

300120114738.jpg

-Hierbij nog wat foto's van de remmen vd champagne circuit gsi, haha zijn wel hard gegaan kwa slijten:o

290120114730.jpg

290120114731.jpg

-Me station word ook 1 deze maanden gefixt druk ant sparen:angel:angel

300120114746.jpg

[youtube:3bb3owcz]

+een leuk filmpje erbij:P:P:P N+buffel

Groeten nick

D kadett rijd nog niet beetje problemen gehad met de tank aanvoer buis zat verstopt dus van de week komt er een nieuwe pakking binnen zodat ik de aanvoer buis weer terug kan platsen dan even de motor laten lopen zodat alles kan onluchten en dan kunnen we beginen met schuren en plamuren.

Voor de station moet je aan nick vragen maar wat ik weet is dat de motor grote onderhouds beurd krijgt.

Groeten bas

[rquote=1856289&tid=80050&author=jason]en zo is pagina 100 alweer gehaald.

:thumbup[/rquote]

En we zijn nog lang niet klaar:jerry:jerry:jerry:jerry, het topic word nog zat bekeken dus blijf ik doorgaan met posten:wors

Groeten nick

@brain jazeker,, we zijn de 12de weer vd partij, al flink aan het bouwen uiteraard.

Groeten N

[rquote=1856616&tid=80050&author=astrastationgsi]gefeliciteerd met 100 pagina,s der komen der vast nog wel meer

en wat zijn de plannen met astra station turbo nick[/rquote]

De motor moet even nagelopen worden wat klepseals vervangen enz, dan gaat ik er vd zomer mooi even het circuit mee op:D:D

Want deze auto met dit vermogen laat ik niet binnen staan natuurlijk, die moet wel even uitgelaten worden on the track:jerry:jerry

En ik heb een nieuw stuur op het oog.(sparco)

Groeten N

@ITERSON wrote:nu zit er iets teveel bloed,zweet,tranen en knaken in om 'm ff lekker in de vangrail te hangen! ...

Mzzl L

Idd. dat zou wel zonde zijn, nu heb je wel een waanzinnige snelweg-racer :thumb

Zo weer druk met de D kadett geweest tank zit weer in elkaar en hem 30 mins laten lopen alles is ontlucht en loopt weer als een zonnetje.

Net gestart rook is van de olie is op het spruitstuk is gekomen.

[youtube]KHzQoOAYgrE[/youtube]

Na een tijdje lopen lekker stil (dat gepiep wat je hoort is de dynamo)

[youtube]EZtly4kaiUM[/youtube]

Dat was hem weer.

Terug
Naar boven