• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Gisteren de showhal maar opnieuw ingedeelt, ik denk dat er zo 25auto's in passen, niet normaal als je het een beetje goed indeelt:P, verders de circuitauto's in de circuithal gezet, die kunnen nu klaargemaakt worden voor zondag dan gaan we weer naar zandvoort;).

Voor me 2000 heb ik maar weer nieuwe remblokken gekocht, die naar 5x vrij rijden weer aan vervanging toe zijn:D.

Bij de aubergine Gsi hebben we nu een doorgelaste matzwarte kap gemonteerd, de oude was zo vervrommeld door de vorige eigenaar(omdat ie niet meer open ging) dat we een andere hebben gemonteerd, nu de front nog herstellen dan sluit ie weer netjes af;),, de verse plannen voor deze auto liggen ook klaar;).

Heb weer een stel mooie foto's die zal ik vanavond proberen te posten.

Groeten NL

Hoi hierbij de foto's:

Eerst even een stel buiten zetten;)

200420115207.jpg

200420115208.jpg

Sjaakie is begonnen met bumper van aubergine eraf te halen,, zag m alleen niet liggen toen ik achteruit rolde met me kadett:jerry:jerry

200420115209.jpg

De 2 corsa A gsi's:wub zoek de verschillen:P:P:P:P

200420115210.jpg

200420115211.jpg

200420115212.jpg

Hierbij een deel vd indeling in de showhal, er is nu ongeveer 35% gevuld in de hal:thumbup nog plek zat:jerry

200420115213.jpg

200420115215.jpg

Dat waren er weer een stel, de rest volgt snel.

Groeten nick

mooie foto`s weer zeg. echt een grote hal. die oranje kadett ken ik niet ? heb ik nog nooit iets over gezien of iets over het hoofd gezien ?

Das mijn ouwe:P,''als'' het goed is word ie binnenkort gespoten, dan is ie helemaal toppie, want is een mooie wagen:D alleen voor moet ie wat lager, maar dat komt wel goed met die bruute motor die klaar staat;).

Groeten nick

HAHA lache he´:D sjaakie zat klem:P

Vandaag weer druk geweest met voorbereiden voor vrij rijden zondag op zandvoort, we gaan heel vroeg weg om drukte te vermijden, rond 07:15 (over 6,5uur ofzo:o)anders staat het flink vast in zandvoort:o.

Verders vandaag de 2 kolommer opgezet met de hand:o wel zwaar maar de heftruck konden we niet gebruiken, dus dan maar effe buffelen samen met de buffel:P:P

Ook zitten er weer nieuwe remblokken op de 2000 waren wel nodig, had er in ieder geval geen 4 sessies mee kunnen rijden, met dit prachtige weer:angel:angel, dus al even 100km ingeremt, morgen op de heenweg de rest:agent

Groeten nick

Suc6 heren op het circuit vandaag!

Ennuh niks in de prak rijden he:angel

Dat heb ik vanochtend al gedaan..:cry

Hoop dat jullie snelle tijden neerzetten!

Weer een update van de witte corsa

We hebben hem dit weekend laaste schuur/schoonmaak werk gedaan en daarna in de primer gespoten.

Nu nog licht opschuren dan kan de lak er op :jerry

Foto's

Verlaaging uit getest

En in de primer

Volgende week gaat de lak er op als alles mee zit :thumb

Dat was hem weer.

Groeten bas.

jaa collega van me was met de astra gsi de grindbak in gedenderd, maar er zijn blijkbaar steentjes in de riem gekomen want hij stond daarna niet meer op tijd en wou dus niet meer starten

(!6v dus kleppen krom :cry )

[rquote=1920718&tid=80050&author=mrmonkey]Ik hoop dat ie het doet, maar ik heb van gister een filmpje gemaakt

[youtube]K-r6E2NnusM[/youtube][/rquote]

Klasse filmpje :jerry echt mooi gemaakt :wors

Terug
Naar boven