• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

De enige echt opel monteur houdt t allemaal goed in de gaten ;)

140520115275.jpg

@astrastationgsi wrote:trouwens bas hoe gaat het met de d kadett en veel succes met alle projecten

De d kadett ben ik begonen met rollen van de motorkap en schermen die zijn klaar maar staat nu even stil eerst even de rekord station tussen door daar zullen de komde weken foto's van volgen.

groeten bas

Zie toevallig die zilveren B waarbij staat onderdelen gaan de verkoop in, betekent dit ook plaatwerk ?

want volgens mij is het dezelfde kleur als de mijne en zou ik dan wel geïnteresseerd zijn in een deurtje, achterklep en motorkap mits recht :P

Dus mocht ik het goed begrepen hebben dat dit verkocht gaat worden zou ik graag de kleurcode willen weten van de corsa :D

@Nick-C20XE de kleurcode is z140, kofferklep en rechterdeur zijn okeey, motorkap is krom. laat maar horen wat je overwilt nemen.

======================================================

Morgen ga ik weer vrij rijden met me vectra2000 :jerry heb nu de irmschervelgen er maar weer onder gezet met straatbanden, moet die ene slick nog vervangen maar geen tijd gehad, dus even kijken hoe dat gaat :wors , zal wel goed gaan, we hebben 2 auto's klaar staan, de vectra2000 en de zwarte corsa gsi.

Groeten Nick

Heey ja dan kan de volgende weer na binnen ;) , word weer een hoop gedaan laatste tijd, heb berezin in zondag en maandag uiteraard :jerry :jerry

Vanaaf bij de champagne de handemkabel vervangen, alles even netjes ingevet, de gehele bodemranden en div delen getektieleerd(was wel nog nooit gedaan volgens mij), morgen vroeg de uitlaat vastzetten.

Dan de blauwe de brug op voor div bodemwerkzaamheden ivm aankomende apk keuring deze week.

En de aubergine word aan de voorkant verlaagd want de bestelde onderdelen zijn binnen king:

Dat was het weer.

Groeten Nick

@buffel ja en wel 2x ook :jerry met me familie sedannetje king: king: ,, blijft een top wagen.

@Sander ja moest even de vec2000 omruilen met de B52 :jerry om een setje ''velgjes'' te passen.

@basssss dat 2e filmpje word er meer gas gegeven, rijd alex daar???

Groeten nick

Hoi hierbij mijn filmpje van een gefilmde sessie vrij rijden+ gillende banden :jerry :jerry :jerry :jerry

[youtube:15xppywz]

Groeten nick

heey ik heb die blauw oranje kadett wel eens gezien weet ook niet wie het is hij doet ook timeattack

maar de volgende keer weer mee de kadett naar circuit nick ben benieuwt of je me kan bij houden

@GlennGSI wrote:heuj die velgen komen me bekend voor :P zat eerst een Speedster omheen toch ?

Die wielen kwamen mij ook al bekend voor ;)

Daar heeft ook eens een Zafira OPC omheen gezeten,

alleen staken ze iets te ver uit ;)

@omicvvvo met me vectra heb ik de 2:23 al gepasseert, en die weegt 1300kg me kadett daarin tegen heeft een stuk meer vermogen en is zn 500 kg lichter dus moet een heel eind gaan komen :D .

@MR-F thanx ,hij rijd ook helemaal toppie, echt een lekker wagentje king:

@astrastgsi ik koop een leopard2 terug

Groeten nick

Terug
Naar boven