• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NMO -> WTF?

ik sprak jaren geleden eens wat "buitenlanders'" en die zeiden tegen mij het volgende:

wij gaan nederland overnemen. niks geen grenzen. alles multicultureel. nederland is makkelijk. nederland is dom. kijk maar jongen, wij gaan gelijk krijgen'!

enne, begint er aardig op te lijken. maar ik maak me er niet te druk over. denk je echt dat we er iets aan kunnen doen? nopes...

wij iets aanpassen, hun iets aanpassen lijkt me de ideale situatie...

origineel gepost door astra tje

ik sprak jaren geleden eens wat "buitenlanders'" en die zeiden tegen mij het volgende:

wij gaan nederland overnemen. niks geen grenzen. alles multicultureel. nederland is makkelijk. nederland is dom. kijk maar jongen, wij gaan gelijk krijgen'!

enne, begint er aardig op te lijken. maar ik maak me er niet te druk over. denk je echt dat we er iets aan kunnen doen? nopes...

wij iets aanpassen, hun iets aanpassen lijkt me de ideale situatie...

origineel gepost door R.Frankhuisen

men vriendin kan ik hier na 10en niet meer alleen met de metro omdat ze anders word lastig gevallen door buitenlanders..

2 vrienden van mij zijn door een groep van 10 marokanen helemaal de *$#%@&% in geslagen omdat ze niet van een bankje af wouden gaan omdat die marokanen daar wouden gaan zitten.. :S

waar the fuck gaat het heen in dit land.. :thumbdown

come and take it :*

1263128311-320.jpg

1263128345-620.jpg

1263128367-150.jpg

1263128394-370.jpg

:jerry:jerry

origineel gepost door Freestyler

Heb het topic eens rustig gevolgd.

Maar moet toegeven dat ik het met 90% van wat hier staat eens ben.

Dat buitenlanders hier willen komen wonen en werken, heb ik helemaal geen problemen mee.

Zolang ze zich maar aanpassen aan onze gebruiken en wetten. Dat ze dan ook nog een moskee willen ivm hun godsdienst, ook tot daar aan toe.

Maar geen 3 in de stad!

Als iemand hier islam wil doen, en dan begint te beweren dat hij daarbij een moskee MOET hebben en dat wij die dan maar MOETEN bouwen. Die kan van mij gelijk de pleuris krijgen.

Dat ze dan van hun eigen geld een moskee laten bouwen, heb ik ook vrede mee. Mits hij door alle soort werknemers gebouwd wordt, en niet alleen door buitenlanders.

Dan spreek je pas van echte integratie, met en DOOR de samenleving. niet alleen OP de samenleving.

En wat die buitenlandse talen op de nederlandse zenders moeten, nokken moeten ze ermee.

Ze hebben toch allemaal een schotel voor aljazeera. What the hell moeten ze dan met een eigen ding op notabene nederlandse zenders??

Dit is toch wel het toppunt van we schuiven onze eigen dingen aan de kant omdat we anders rassist zijn...

Kijk eens buitenland hoe goed wij jullie integreren :wtf

Get the hell out of my country :fy

tja dit maffe land met zijn even maffe regering mag graag

vooroplopen in idiote ideeën en uitvoeringen.

nederlandse regering...:puke:puke:puke:puke

origineel gepost door R°bin

Door die nieuwe nederlanders moesten er zelfs tradities van ons weg zoals de negerzoen.. al jaren zo, 1 vindt t discriminerend, dus heten ze nu zoenen

:o Wat zijn er geen NEGERZOENEN meer ???? :o

nee, die mogten ineens niet meer zo heten.

zelfde geld voor de sint en z'n pieten,

is vorig jaar nog een bult commotie over geweest.

persoonlijk vind ik het voortaan erg ver gaan,

maar wie ben ik om hier iets van te zeggen/aan te doen?

als die ratten iets willen dan komt het er toch wel.

Moet je is kijke dagelijks die berichten :cry

Kerken worden afgebrand door extremistische moslims in Indonesie

GSM verkeer platgelegd omdat ze moeten " Bidden"

Balkenende " Wists niets" van Irak ( Ook een moslim land ) aka zielig doen en toegeven aan moslim cultuur

Arabieren willen rijsfabrieken in Thailand opzetten...

Ga zo maar door man :cry .... Die gasten willen echt overal zijn...

@ Bart, kerel wat maak jij je druk zeg. Laat die mensen toch gewoon hun gang gaan. Je begint al een zeik topic over nmo en nu gaat het over van alles en nog wat, als het maar iets negatiefs over de islam is.

origineel gepost door -CB-

@ Bart, kerel wat maak jij je druk zeg. Laat die mensen toch gewoon hun gang gaan. Je begint al een zeik topic over nmo en nu gaat het over van alles en nog wat, als het maar iets negatiefs over de islam is.

vrijheid van meningsuiting :*

als ik mij niet vergis is dit GEEN moslim land en zijn hun hier te GAST

en dan hoor je je te gedragen,

als jij ergens op de koffie bent ga je toch ook niet in hun bed schijten?

Vrijheid van meningsuiting idd. Alhoewel dat op de proef wordt gesteld nu.. ( o.a Wilders rechtzaak ) :puke

Door deze houding van " Ach laat maar ", zitten wij over 15 jaar verder in klein Marokko. Mensen die dit niet geloven mogen nu een weddenschap met mij afsluiten...

Laten we zeggen? € 75,00 euro...

origineel gepost door 8klepper

origineel gepost door -CB-

vrijheid van meningsuiting :*

als ik mij niet vergis is dit GEEN moslim land en zijn hun hier te GAST

en dan hoor je je te gedragen,

als jij ergens op de koffie bent ga je toch ook niet in hun bed schijten?

Ik denk dat je mij een beetje verkeerd begrijpt. Ik ben het met Bart eens dat het over vrijheid van meningsuiting gaat, alleen gaat dit topic over het NMO en niet over alle andere negatieve dingen die moslims toevallig in andere landen doen. En dit is idd geen moslim land, maar wat dan wel? Multicultureel zijn we hier.

Die vergelijkenis met bij iemand op de koffie gaan en schijten in iemands bed slaat natuurlijk nergens op.

Het is echt niet zo dat alleen maar moslims zich hier midragen, vaak zijn het gewoon jongeren die op straat te veel vrijheid hebben. Thuis zijn de ouders vaak heel streng.

Als een moslim zich in Nederland misdraagt komt het gelijk in het nieuws, maar er zijn natuurlijk ook nog de nederlanders zelf, daar hoor je niks over.

Ik ken zelf wel wat buitelandse jongeren van de straat, en het zijn allemaal wel chille gasten. Natuurlijk zit er af en toe een rotte appel tussen, en die hale het nieuws dan ook gelijk. Maar over de moslims die zich gewoon netjes gedragen zo'n 98% daar hoor je niets over. Misschien moeten een paar van jullie zich even achter de oren krabben en zich eerst een beetje verdiepen in hoe die mensen hier leven.

shizzel heb ik toch nog in dit topic gepost tewijl ik dat niet meer zou doen:P

Ben het ook helemaal met -CB- eens!!

Je begint een topic over de NMO, wat echt al jaaaaaaaaaaaaren op TV is

en je ziet het nu pas en stoort je er nu pas aan...

Vind ik mosterd na de maaltijd...

Vervolgens word er een totaal andere discussie gestart over hoe ze zich wel niet misdragen hier in NL...

Lees ik ook nog in dit topic dat alleen moslims oorlog aan het voeren zijn, ookal zoiets belachelijks, al eens naar ierland gekeken? protestanten en katolieken die met elkaar op de vuist gaan in een westers EU land!!!

In Israël gedragen de joden zich ook schandalig, maar daar mag niks over gezegt worden omdat je na WO II niks slechts over joden mag roepen blijkbaar, want je bent meteen anti semiet!!

Mijn idee: alle geloof afschaffen, heb je nergens meer problemen mee!

En hier in NL gewoon keiharde regels opstellen als je als niet nederlander hier wil wonen, miisdraag jij je? hier een enkeltje terug naar land van herkomst, ongeacht je geloof of uit welk gevaarlijk land je komt.

Je wil hier werken, wonen of naar toe vluchten?

Gedraag je, dan is er niks aan de hand.

De overheid moet gewoon strenger optreden tegen elke misdragingen van jongeren op straat, ongeacht land van herkomst of geloof!

Maar dat zal er wel niet inzitten...

origineel gepost door stillekracht

origineel gepost door R°bin

Door die nieuwe nederlanders moesten er zelfs tradities van ons weg zoals de negerzoen.. al jaren zo, 1 vindt t discriminerend, dus heten ze nu zoenen

:o Wat zijn er geen NEGERZOENEN meer ???? :o

klopt die zijn al een tijdje uit de schappen.

als het zo moet dan hoeft het van mij niet:thumbdown

sindsdien eet ik geen negerzoenen meer!:agent

Ik vind het zo laag bij de grond om maar te blijven wijzen naar de regering dit de regering dat...

of andermans religie aanvallen.

en dan altijd met die standaard dingen zoals pro Wilders

en die dingen die met zegt.. ja moeten wij daar proberen een christelijke kerk in een Arabisch land.

nou ik heb nieuws die zijn er wel!

ook als er een hoop van waar is waar "men" zich dan schuldig aan zou maken.. denken jullie echt dat haat opwekken de oplossing is?

ik liep eerst met een jas op de universiteit met daarop "opel freaks grunnen" (op een Duits opel treffen laten maken) dit vonden mijn docenten niveau verlagend. nu ik weet met wat voor volk ik geassocieerd werd snap ik waarom.

grote verschil tussen buitenlanders en nederlanders die zich misdragen, is dat als je er wat van zegt, je gelijk een rascist bent wanneer dit tegen een buitenlander is.

Bij beide groepen loop je ook grote risico kapot getrapt te worden, of een mes tussen je ribben te krijgen.

Maar het feit dat je gelijk een rascist bent, wanneer je tegen iemand zegt dat hij/zij iets doet wat niet door de beugel kan.

Wat moeten we dan doen? Onze kop houden en ze maar gewoon hun gang laten gaan??? Omdat we anders niet multi kultureel bezig zijn? Omdat we ze anders net zo behandelen als een Nederlander die dat zou doen????

Zij zijn toch die gene die gelijk behandeld willen worden. En dna bedoel ik gelijk volgens onze waarden en normen, niet die van hun. Die mogen ze hanteren wanneer wij bij hun op bezoek gaan voor koffie oid.

Waar ik me aan stoor, en dat is gelijk het laatste wat ik hier post, is dat ik al onze normen en waarden die we in de loop der jaren opgebouwd hebben, de goot in zie gaan. Bang omdat we anders iets doen wat aanstoot kan geven aan een minderheid.

Dit land is gewoon een maagdelijk mietje geworden!!! En voorlopig zie ik daar geen verbetering in.

Zolang men niet met mekaar kan leven (en dus ook de normen en waarden van mekaar DEELT, en dus niet de een wel en de ander niet, maar IEDEREEN) komt daar ook geen verandering in.

Let wel, ik heb totaal geen problemen met buitenlanders die hier hun geloof willen uit oefenen. Helemaal niet.

Maar dat moet niet ten kosten gaan van de vrijheid anderen.

Dat betekend dus ook dat ik problemen heb met Nederlands Jehova's die bij mij aan de deur mij komen vertellen waar ik in moet geloven. :vertag

just my 2 ct.

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

nu ik weet met wat voor volk ik geassocieerd werd snap ik waarom.

dus iemand van opelfreaks grunnen is eigenlijk iemand waar je niet mee geassocieerd wil worden???

of snap ik het nu verkeerd???

origineel gepost door Freestyler

grote verschil tussen buitenlanders en nederlanders die zich misdragen, is dat als je er wat van zegt, je gelijk een rascist bent wanneer dit tegen een buitenlander is.

Bij beide groepen loop je ook grote risico kapot getrapt te worden, of een mes tussen je ribben te krijgen.

Maar het feit dat je gelijk een rascist bent, wanneer je tegen iemand zegt dat hij/zij iets doet wat niet door de beugel kan.

Wat moeten we dan doen? Onze kop houden en ze maar gewoon hun gang laten gaan??? Omdat we anders niet multi kultureel bezig zijn? Omdat we ze anders net zo behandelen als een Nederlander die dat zou doen????

Zij zijn toch die gene die gelijk behandeld willen worden. En dna bedoel ik gelijk volgens onze waarden en normen, niet die van hun. Die mogen ze hanteren wanneer wij bij hun op bezoek gaan voor koffie oid.

Waar ik me aan stoor, en dat is gelijk het laatste wat ik hier post, is dat ik al onze normen en waarden die we in de loop der jaren opgebouwd hebben, de goot in zie gaan. Bang omdat we anders iets doen wat aanstoot kan geven aan een minderheid.

Dit land is gewoon een maagdelijk mietje geworden!!! En voorlopig zie ik daar geen verbetering in.

Zolang men niet met mekaar kan leven (en dus ook de normen en waarden van mekaar DEELT, en dus niet de een wel en de ander niet, maar IEDEREEN) komt daar ook geen verandering in.

Let wel, ik heb totaal geen problemen met buitenlanders die hier hun geloof willen uit oefenen. Helemaal niet.

Maar dat moet niet ten kosten gaan van de vrijheid anderen.

Dat betekend dus ook dat ik problemen heb met Nederlands Jehova's die bij mij aan de deur mij komen vertellen waar ik in moet geloven. :vertag

just my 2 ct.

Juist ja. Ik denk dat veel mensen de ernst van het probleem helaas niet inzien. We spreken elkaar over 25 jaar nog wel eens ;)

Terug
Naar boven