origineel gepost door Freestyler
grote verschil tussen buitenlanders en nederlanders die zich misdragen, is dat als je er wat van zegt, je gelijk een rascist bent wanneer dit tegen een buitenlander is.
Bij beide groepen loop je ook grote risico kapot getrapt te worden, of een mes tussen je ribben te krijgen.
Maar het feit dat je gelijk een rascist bent, wanneer je tegen iemand zegt dat hij/zij iets doet wat niet door de beugel kan.
Wat moeten we dan doen? Onze kop houden en ze maar gewoon hun gang laten gaan??? Omdat we anders niet multi kultureel bezig zijn? Omdat we ze anders net zo behandelen als een Nederlander die dat zou doen????
Zij zijn toch die gene die gelijk behandeld willen worden. En dna bedoel ik gelijk volgens
onze waarden en normen, niet die van hun. Die mogen ze hanteren wanneer wij bij hun op bezoek gaan voor koffie oid.
Waar ik me aan stoor, en dat is gelijk het laatste wat ik hier post, is dat ik al
onze normen en waarden die we in de loop der jaren opgebouwd hebben, de goot in zie gaan. Bang omdat we anders iets doen wat aanstoot kan geven aan een minderheid.
Dit land is gewoon een maagdelijk mietje geworden!!! En voorlopig zie ik daar geen verbetering in.
Zolang men niet met mekaar kan leven (en dus ook de normen en waarden van mekaar DEELT, en dus niet de een wel en de ander niet, maar IEDEREEN) komt daar ook geen verandering in.
Let wel, ik heb totaal geen problemen met buitenlanders die hier hun geloof willen uit oefenen. Helemaal niet.
Maar dat moet niet ten kosten gaan van de vrijheid anderen.
Dat betekend dus ook dat ik problemen heb met Nederlands Jehova's die bij mij aan de deur mij komen vertellen waar ik in moet geloven. :vertag
just my 2 ct.
Juist ja. Ik denk dat veel mensen de ernst van het probleem helaas niet inzien. We spreken elkaar over 25 jaar nog wel eens