• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nog meer vraagjes CD70

Opelkees

Post veel
Hallo jongens,

ik ben bezig m'n kleurenscherm in te bouwen voor mn CD70 maar ik loop tegen wat dingen aan.

allereerst past mn bestelde rooster niet. schijnbaar zijn er verschillen in afmetingen.

DSCF2034.jpg

DSCF2032-1.jpg

weet iemand het juiste onderdeelnummer? (met chroom aan die luchtstandversteldraaidoppies:jerry)

en mn rijbereik werkt niet hij geeft constant F

DSCF2033.jpg

en tot slot het minst belangrijk bovenin de balk staan 4 vakjes 1 daarvan is normaal voor de telefoon die heb ik niet. kun je hem ook gewoon 3 vakjes laten weergeven?

DSCF2031-1.jpg

voor de rest werkt ie helemaal goed.

hopelijk kunnen de kleurenschermexperts me even op gang helpen

gr Kees

3 vakjes kan ook, volgensmij de code-index goed zetten of uhp op afwezig. (ik had eerst 2 vakjes, toen 3 en daarna 4:D, dus het moet kunnen.)

Hej Kees,

Je hebt een C2 en op de foto staat een C1 frame.

Je hebt dus een C2 frame nodig, die heeft afgeronde hoeken. Rooster+chrome knoppen kan je overzetten.

In het 2e vakje hoort een telefoontje te staan, mits je bluetooth/uhp4 hebt. Deze is er uitgehaald voor jij hem kocht. Je hebt 2 opties : 1) uhp ubit kopen en programeren. 2) ff laten weg programeren !

3 vakjes kan ook, volgensmij de code-index goed zetten of uhp op afwezig. (ik had eerst 2 vakjes, toen 3 en daarna 4:D, dus het moet kunnen.)

dat word dus weg programmeren

hopen dat ik t goede rooster kan vinden het staat niet duidelijk in EPC wist nie eens dat daar verschil in zat

Hej Kees,

Je hebt een C2 en op de foto staat een C1 frame.

Je hebt dus een C2 frame nodig, die heeft afgeronde hoeken. Rooster+chrome knoppen kan je overzetten.

In het 2e vakje hoort een telefoontje te staan, mits je bluetooth/uhp4 hebt. Deze is er uitgehaald voor jij hem kocht. Je hebt 2 opties : 1) uhp ubit kopen en programeren. 2) ff laten weg programeren !

dat word dus weg programmeren

hopen dat ik t goede rooster kan vinden het staat niet duidelijk in EPC wist nie eens dat daar verschil in zat

Misschien ff bij de dealer vragen Kees :angel

Maar klasse update dit zeg, ziet er zeer strak uit man :thumbup

Misschien ff bij de dealer vragen Kees :angel

Maar klasse update dit zeg, ziet er zeer strak uit man :thumbup

[rquote=1831734&tid=139697&author=gts power]mischien een beetje beun.

maar kun je die hoekjes er niet aan vijlen/schuren?[/rquote]

:cry:jerry:cry:jerry:cry:jerry:wors

no way!! tis plastic.. geen hout !! :jerry

[rquote=1831768&tid=139697&author=speaker][rquote=1831734&tid=139697&author=gts power]mischien een beetje beun.

maar kun je die hoekjes er niet aan vijlen/schuren?[/rquote]

:cry:jerry:cry:jerry:cry:jerry:wors

no way!! tis plastic.. geen hout !! :jerry[/rquote]

het gaat toch alleen om die hoekjes toch:hmmz(die nu rond moeten worden)

of past het helemaal niet?

enja hout werkt stukken fijner:angel

Terug
Naar boven