• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Olie koeler

Heeft geen zin der zo,n ding op te zetten,werken nl niet..

De eerste 30E,s 78-82 hadden deze niet daarna alleen de 30E,s in de A2 serie..

Uit ervaring kan ik vertellen dat ze niet werken,ze blijven altijd koud,alleen bij de 24V van de Sennie B Omega A werken ze wel...

Waar je ze kunt krijgen weet ik niet..

Opel classic parts in Trier DE had ze wel,zou hun website ff nakijken,misschien dat ze nog te krijgen zijn,maar op een serie motor hebben ze geen nut..

Heeft geen zin der zo,n ding op te zetten,werken nl niet..

De eerste 30E,s 78-82 hadden deze niet daarna alleen de 30E,s in de A2 serie..

Uit ervaring kan ik vertellen dat ze niet werken,ze blijven altijd koud,alleen bij de 24V van de Sennie B Omega A werken ze wel...

Waar je ze kunt krijgen weet ik niet..

Opel classic parts in Trier DE had ze wel,zou hun website ff nakijken,misschien dat ze nog te krijgen zijn,maar op een serie motor hebben ze geen nut..

gewoon een van een sennie B monteren, kleine aanpassing en die heeft kees westerdorf nog wel liggen is stavernisse.

gewoon een van een sennie B monteren, kleine aanpassing en die heeft kees westerdorf nog wel liggen is stavernisse.

@noci wrote:gewoon een van een sennie B monteren, kleine aanpassing en die heeft kees westerdorf nog wel liggen is stavernisse.

Heeft iemand daar een tel nr van want ik zoek nog een rechter spatboard voor senator A1

BVD Eric (Goofy44)

@noci wrote:gewoon een van een sennie B monteren, kleine aanpassing en die heeft kees westerdorf nog wel liggen is stavernisse.

Heeft iemand daar een tel nr van want ik zoek nog een rechter spatboard voor senator A1

BVD Eric (Goofy44)

@Goofy44 wrote:@noci wrote:gewoon een van een sennie B monteren, kleine aanpassing en die heeft kees westerdorf nog wel liggen is stavernisse.

BVD Eric (Goofy44)

Dat is : mobiel 0654247393 of thuis 0166693187

veel succes :thumbup

@Goofy44 wrote:@noci wrote:gewoon een van een sennie B monteren, kleine aanpassing en die heeft kees westerdorf nog wel liggen is stavernisse.

BVD Eric (Goofy44)

Het is Kees Wesdorp, niet Westerdorf....

Het is Kees Wesdorp, niet Westerdorf....

@charlois187 wrote:@Goofy44 wrote:@noci wrote:gewoon een van een sennie B monteren, kleine aanpassing en die heeft kees westerdorf nog wel liggen is stavernisse.

BVD Eric (Goofy44)

charlois187 bedankt ik gaat hem vandeweek even bellen :thumb

@charlois187 wrote:@Goofy44 wrote:@noci wrote:gewoon een van een sennie B monteren, kleine aanpassing en die heeft kees westerdorf nog wel liggen is stavernisse.

BVD Eric (Goofy44)

charlois187 bedankt ik gaat hem vandeweek even bellen :thumb

die olie koeler van mij, heb ik eraf gehaald... :thumbup (Monza 3.0E) zoals GSE al schreef...heeft geen functie...alleen meer kans op lekkerij en minder oliedruk...! :hmmz

die olie koeler van mij, heb ik eraf gehaald... :thumbup (Monza 3.0E) zoals GSE al schreef...heeft geen functie...alleen meer kans op lekkerij en minder oliedruk...! :hmmz

de olie koeler heefd wel zin anders had opel deze niet geleverd op de 3.0.e motors maar de koelers hebben een thermostaat die pas open gaat bij 80 graden olie temperatuur en bij de oudere modellen blijft deze meestal dicht of hangt vast

de olie koeler heefd wel zin anders had opel deze niet geleverd op de 3.0.e motors maar de koelers hebben een thermostaat die pas open gaat bij 80 graden olie temperatuur en bij de oudere modellen blijft deze meestal dicht of hangt vast

bedankt voor de reactie ga op zoek naar 1 van een sennie.

Denk ook wel dat dit zin heeft want mijn olie wordt veel te warm.

dan hou ik geen druk meer over en loopt hij lang zo mooi niet.

bedankt.

ps monzaruba kan ik deze niet over nemen.

Terug
Naar boven