• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Omdat jullie het zo graag willen: het show your PUSSY topic

opmanta12.jpg

Deze kat mag ik wel. Laat zich zeker niks wijs maken?

origineel gepost door champo

opmanta12.jpg

Ik stond toen op het punt die Manta CC te slopen maar hij was het er niet mee eens. :P

origineel gepost door OpelRoos

@Mantamafkees: Op die onderste foto wordt poes helemaal geplet door de ander! :o

Mooie beesten hoor! :wub

Ja, en ze hebben allebei zon hangding, maar als Rebel ergens ligt moet Till dr ook altijd liggen ter nadele van Rebel. Ik heb heel veel foto's van dat soort situaties. :P:P:P

Lekkere maffe beesten. :thumbup

origineel gepost door mantamafkees01

origineel gepost door champo

opmanta12.jpg

Ik stond toen op het punt die Manta CC te slopen maar hij was het er niet mee eens. :P

hij mist nog net zijn halsband met vandie grote stalen pinnen :D dan was het plaatje af

Ja, klopt. Maar toen ze nog klein waren was het nog andersom. En niet zon klein beetje. :P

Till heb ik destijds vernoemt naar de zanger van Rammstein waar ik grote fan van ben. Till was nog zeer jong toen ik een concert aan het kijken was op de tv en bleek zeer onder de indruk van de groep. :thumbup Dussssssssss. :P Rebel had destijds gewoon overal lak aan en deed maar wat ie wou vandaar die namen. Nu zijn ze wat ouder en liggen ze de hele tijd maar te slapen. :sleeping:D

Hier ze je ze met carnaval als siamese tweeling. Arme Rebel. :P:P:P

siamesetweeling02.jpg
[/URL]

Mijn poeesiee

Chillend in de rode avond zon in de hangmat op z'n rugje..

112201884_6_YI_F.jpeg

op z'n lelijkst.. deze mocht ik er eigenlijk niet op zetten van hem, maar doe het stiekem toch!

122593264_6_7yl0.jpeg

om het goed te maken dan maar de liefste;

112201885_6_H3yL.jpeg

" Aawwwwwhhh "

Terug
Naar boven