• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onze "vrienden" van de CJIB...

vandaag mijn allereerste boete "mogen" ontvangen. 62 waar je 50 mag. Het is een stuk waar je van 80 naar 50 gaat (ongeveer 200meter waar je 50 mag tot het stoplicht). Ik laat het daar dus altijd rustig teruglopen naar 50 maar dan flitsen ze weer op zo'n belachelijk stuk.

origineel gepost door PYRO

afgelopen Juli in Duitsland waar je 100 mag reed ik 113, kreeg ik 20 euro thuis opgestuurd

Dat moet ik ook maar eens proberen dan king:

origineel gepost door Hawke

afgelopen Juli in Duitsland waar je 100 mag reed ik 113, kreeg ik 20 euro thuis opgestuurd

Ik woon aan de grens, als ik dat een paar keer per dag doe , hoef ik niet meer te werken :D:D

origineel gepost door tonnie

Ik woon aan de grens, als ik dat een paar keer per dag doe , hoef ik niet meer te werken :D:D

lijkt me idd ook wel wat!!!:D

origineel gepost door gts power

origineel gepost door tonnie

lijkt me idd ook wel wat!!!:D

Waar is dat? Dat wil ik ook wel? :jerry

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Haha:D leuk he?? Ik vraag ze ook altijd op!!!! Kost hun ook nog eens extra geld en je hebt een foto van je wagen erbij! haha. Meende dat het iets van 17 euro of zo, of iets meer voor hun koste he?? Aan werk,administratie enzo en brief maken foto opsturen, dus als je boete dan 40 euro is ofzo, dan verdienen ze er niet veel op! Ik doe het bij alles bewijzen opvragen! Justitie moet eens door ons aangepakt worden! :agent

En wie denk jij dat dat betaald kerel? ;)

Terug
Naar boven