• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onze Zafira OPC, Ringfoto's & Update P2

@ Jerk. Droge rondje van met 3 man. Natte met 4 man (en bepakking).

Vondt het op zich best redelijk gaan. Is wel anders als met de TR (jammer genoeg zat ik daarin van links naar rechts te glijden vanwege de standaard stoelen) maar moet zeggen dat ik het niet verkeerd vond gaan hoor. Maar het is natuurlijk ook geen c20xe Corsa van 800 kilo en strak op het asfalt! ;)

Maar een stugger en iets lager onderstel kan nooit kwaad voor dit soort werk natuurlijk!

Ik probeer eigenlijk altijd maar 1 hobbyauto te hebben, maar deze keer is het me niet gelukt :D;)

De afgelopen week zijn de 1e paar onderdelen binnengekomen. :wors

Foto-N43EGP3E.jpg

Foto-FPRCR633.jpg

Gisteren gelijk eerst maar eens het Powerrohr gemonteerd!

Before:

Foto-DDWS8RVJ.jpg

After:

Foto-IYF8ZRNO.jpg

De zwarte slangen wil ik tzt nog wel een keertje vervangen voor mooie blauwe natuurlijk ;).

Thanx. En ja de ouweheer vindt het eigenlijk allemaal maar onzin al die extra uitgaven aan een auto;). Die is gemaakt om je van A naar B te brengen en de rest is zonde van het geld. Maar hij kent me ondertussen en weet dat ik het toch doe als ik het wil :D. Maar hij blijft het wel roepen ;). Had het laatst over het tunen van het blok. Je moet niet gaan lopen knoeien met dat blok, dat is niet goed. Gewoon laten zoals het is! :D:D

@ Jerk. Thanx. Komt van Ebay.de.

Vandaag ff de voorkat vervangen samen met Jannie en het vacuum van de dumpvalve ff anders gemonteerd.

OPC op de brug.

Foto-RJUETMM8.jpg

De oude situatie met de voorkat.

Foto-LADK3FJM.jpg

Binnen een paar minuten, 3 bouten en een klem losmaken en hij lag op de grond.

Foto-I3GIF7JT.jpg

Old and heavy!

Foto-KQEUPTDP.jpg

New

Foto-N43EGP3E.jpg

De nieuwe situatie met de voorkat vervanger op zijn nieuwe plekje!

Foto-BWGFNMQ8.jpg

Volgende prioriteit wordt nu denk ik winterbandjes!

Terug
Naar boven