• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ook ik aan de beurt

chopperbob

Post weleens wat
Zaterdagnacht ff netjes de auto geparkeerd was wel nie veel plek, maar eentje is genoeg.

kom de volgende ochtend bij de auto en jahoor gesloopt :swear

ze hebben geprobeerd de ruitenwisser er af tetrekken met als gevolg mechanisme defect en lak schade aan motorkap.

nummerplaat er af gerukt en zoek gemaakt, ook lakschade aan de voorbumper.

en ff een kras gemaakt op de voorruit

maar goed ,morgen komt de verzekering kijken.

plaatje bij praatje.

2011-03-20112617.jpg

2011-03-20104102.jpg

2011-03-20104053.jpg

2011-03-20112447.jpg

greetz

Marcel

precies, hufters zijn het,maar ja wat kan je er aan doen ,kreeg net een standaard mailtje van mijn aangifte binnen.

ze doen er gewoon geen fuck mee.

terwijl het een aantal auto's waren.

maar goed, je moet aangifte doen voor de verzekering

vooral omdat ik nu een kentekenplaat mist

greetz

Marcel

Wat een stelletje teringlijders ook!!! Waarom moeten ze toch altijd met de poten aan andermans spullen zitten. Gewoon een beetje voor de lol dingen slopen... Bij mijn broertje was het vorige week ook raak. De rechterbuitenspiegel eraf gejat:mad: Was op meer plekken gebeurt bij ons in het dorp...

Echt te belachelijk voor woorden!!!!

Hopen dat het via de verzekering weer netjes in orde wordt gemaakt.

en het vervelende is de juten doen er niks mee of aan .

maar zie het nou is gebeuren en je legt hem een klein krikje in z,n nek .

moet je kijken hoe snel ze je komen ophalen .

dit is tegen woordig gewoon bar niemand kan meer met z,n poten van andermans spul afblijven ,,hier veel marok kids niks mis mee hoor maar het hangen en klimmen op andermans auto thuis schijnt het te mogen ,,zeg je er wat van nou dan kunnen ze schelden bar en boos en dan ben je helemaal aan de beurt .

Dit is inderdaad klote! Zeker iemand gefrustreerd dat jij het laatste plaatje had. Ik zou me hier zo erg over op kunnen winden.

[rquote=1896754&tid=144983&author=Niels0478]En het nut van een kenteken jatten is ?:hmmz,

[/rquote]

Ja das een inkopper: wat dacht je van tanken zonder te betalen?

Rijden zonder wegenbelasting of verzekering?

allemaal criminele activiteiten kunnen gedaan worden in een astra met deze platen, zonder dat er vingers naar hun toe wijzen.

Kenteken diefstal = zo snel mogelijk aangifte doen bij de politie!!!!!!

Als ik er toch bij uit zou komen, ben ik bang dat ze hen 2 weken later nog aan het hechten zijn. Maar Marcel ik hoop voor jou een goede afloop dat de schade snel hersteld word.

ps Is het niet zo dat als ze je kentekenplaten jatten je dat vervelende 1ste er op krijgt:fy1

gr. Dennis

Nou lekker is dat.....ben je zelf super zuinig op je spullen komt er zo'n banketstaaf de behanger effe ride slopen :fy1

En waarom......?

Ik ben zelf ook altijd bang dat het mij overkomt.. Ik ben daarom ook altijd blij als ik hem zonder schade terug vind

suc6 met de afwikkeling

mvg Paul

altijd vervelend dit soort dingen.

en je doet er niets aan, tenminste, in het verre zuiden niet denk ik.

wij hebben hier nooit meer problemen met tuig dat rondscheurt op brommers in de straat. en je auto vol kalkt met boter etc met luilak.

je moet alleen zelf de harde hand hebben, anders los je niks op.

1 voor 1 opwachten, en goed bang maken met een paar man, en alles was opgelost, en de de grootste vrienden:angel

als je weet waar de raddraaiers wonen, en dat laat je ze weten (door ze op te wachten voor hun deur) dan worden ze toch ineens wel erg bang.

maar begin nu erg offtopic te worden, heel veel succes met de afhandeling. en hoop toch ergens dat je erachter komt wie het geflikt heb

Ja zo'n klote 1 op je kenteken, lijkt het net of het een ex scahde auto is..........

Er zijn toekomstige kopers die er nu met een grote boog omheen lopen.

flikkers:hmmz:hmmz

heb je bij de politie aangegeven dat je kentekenplaat ook gestolen is.

die grapjassen gaan lekker langs flitspalen vlammen en jij krijgt de bekeuringen binnen;)

suc6 met de afhandelingen.

en indd.

Afschieten die gasten!!!;)

Extra cijfer zitten gekoppeld aan de plaat. je krijgt dus WEL een cijfertje er op.

Pas na aangifte van diefstal kan je nieuwe platen aanvragen.

Je kentekenbewijs + proces verbaal van de politie geven mogelijkheid tot nieuwe platen

Het extra cijfer is juist om de echte platen van de gestolen te onderscheiden. Als een auto geflitst wordt met de platen zonder cijfer, weten ze dat jij het niet was.

Nogmaals: ga zsm langs bij de politie om aangifte te doen! Zolang je geen aangifte doet, moet je aantonen dat je ergens niet geweest bent (mocht je kenteken vanavond een flitspaal voorbij scheuren, of nog erger...)

En natuurlijk omdat je nieuwe platen wil / moet hebben

Terug
Naar boven