• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ook ik ben weer eens aan de beurt!! (en natuurlijk geen brie

absoluut!!!!

het alternatief is nieuwe motorkap (100 euro)

en de motor kap spuiten + de spatschermen spuiten en uitwaaien

reken maar uit

mooie oplossing dat uitdeuken zonder spuiten.

heb je heel toevallig nog gevraagd wat hun dachten wat de schade veroorzaakt heeft?

zij zien heel de dag schadegevallen :vertag

Ja vectra's hebben ook nog dikker staal waar mee te werken is :) Ben nu zelf leren om te spotten en dergelijke, en japanse meuk is echt allemaal slap ! Nee kan je beter zo'n duitse opel hebben met stug plaatstaal :)

Mooi dat het weer hersteld is.

maar ja van dat geld had je wel wat anders leuks kunnen doen.

Nog een vraagje hadden ze de motorkap los gehaald, of gewoon vast gezet.

@Melvivio.

Ik heb nog wel wat oefen materiaal staan met lekker duits staal

<

;)

origineel gepost door Melvivio

Ja vectra's hebben ook nog dikker staal waar mee te werken is :) Ben nu zelf leren om te spotten en dergelijke, en japanse meuk is echt allemaal slap ! Nee kan je beter zo'n duitse opel hebben met stug plaatstaal :)

dat zei die gast van car cosmetics ook al :D

dik stug plaatstaal!!!

en dat zelfs mercedes minder is als de ouwe opels :agent

hij vroeg 80 euro voor de deuk op de motorkap en 60 voor de deuk in mijn spatscherm, excl BTW. Dus 165 in totaal.

en dan haalde die nog ergens een vouwtje er gratis uit op de motorkap, maar die zag je alleen met de TL balk boven de kap.

Waarborgfonds is alleen voor schade toegebracht door andere motorvoertuigen. Gaat hier niet op, want dan had ook op z'n minst z'n spatbord in de kreukels moeten liggen.

Even mijn verzekering gechecked . . . Helaas valt vandalisme alleen onder all-risk verzekering en ik heb WA + alles behalve schade aan mijn eigen auto.

dus die vlieger gaat niet op.

OH en het waarborgfonds heeft zowiezo een eigen risico van €250 euro. Dus daar valt ook niets te halen :(

Het zal toch uit mijn eigen zak moeten komen. Helaas pindakaas.

speciaal voor Blendjuh

foto van het resultaat ;)

p5030011m.jpg

ja is werkelijk onvoorstelbaar.

zelfs onder TL licht zie je gewoon geen vervorming meer in de lak.

ze doen het een aantal keer omhoog duwen en weer terug buigen om het uitgerekte ijzer weer in te krimpen.

De puntjes die dan nog ontstaan in je lak schuren ze met een super fijn schuurblokje (2500 grid ofzo waterproof) vlak en vervolgens polijst machine (rotary) er overheen en je ziet niets meer van de deuk.

ben je lekker mee, ik heb ze in mijn vorrige woon plaats wel eens op hun auto af zien lopen terwijl ze een groot boodschappen krat vast hadden, staan bij de auto en in eens komt er een lege blik: Oh sjit ! Mijn sleutels zitten in mijn handtasje en ik heb een boodschappen krat vast. tot open mond zette madam het krat boodschappen op het dak van een andere auto om haar tasje te pakken en de sleutel te zoeken ...

onvoorstelbaar. maar bizarre plek en vraag me wel af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen :S

naja ! gelukkig is het weer klaar !

origineel gepost door 1985

ben je lekker mee, ik heb ze in mijn vorrige woon plaats wel eens op hun auto af zien lopen terwijl ze een groot boodschappen krat vast hadden, staan bij de auto en in eens komt er een lege blik: Oh sjit ! Mijn sleutels zitten in mijn handtasje en ik heb een boodschappen krat vast. tot open mond zette madam het krat boodschappen op het dak van een andere auto om haar tasje te pakken en de sleutel te zoeken ...

onvoorstelbaar. maar bizarre plek en vraag me wel af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen :S

naja ! gelukkig is het weer klaar !

tja en het ergste is dat zulke mensen nog niks in de gaten hebben ook he.

Daar zijn ze dus gewoon echt TE LOMP voor!!!

origineel gepost door sw_reijnders

speciaal voor Blendjuh

foto van het resultaat ;)

p5030011m.jpg

Zo , dat is echt vet netjes gedaan man :wub

Echt vakwerk wat die gasten gedaan hebben :thumbup

origineel gepost door sw_reijnders

ik zei toch je ziet er niets meer van :wub

kon net zo goed een foto pakken van voor de deuk :D

Had je dat nog niet gedaan dan ?:P

Nee , het ziet er erg netjes uit :wub

die van mij was nog iets groter in mijn peugeot(blik als een krantenpapier).

was met een tennisracket gebeurt en is er uit gehaald met uitdeuken zonder spuiten (50€)en was licht bekrast.

je zag er helemaal niets meer van.

jaja het is flut maar een goede spot reperateur krijgt dit wel weg.

Terug
Naar boven