origineel gepost door Maurice89
Wat kost zoiets van McKaamos? Ik heb er nog nooit van gehoord
Nationale Opel Test Dag op 6 november
Ik kreeg pas een uitnodiging in de bus. Gratis controle op alle wintergevoelige punten en als je auto slaagt kan je voor 15 euro een certificaat kopen. Dat certificaat garandeert dat je auto tot 1 april komend jaar geen mankementen op de gecontroleerde punten zal vertonen als gevolg van de kou. Gebeurt dat wel, dan wordt het gratis gerepareerd.
Er zitten wel wat haken en ogen aan uiteraard. Zo mag je accu schijnbaar niet meer als 3 jaar oud zijn om onder de garantie te vallen e.d. Maargoed, dan komtie ook niet door de test
Voor zover ik kan nagaan is mijn auto prima in orde, op de banden na. Dus ik ga kijken of ik die testdag als excuus kan misbruiken om een goed prijsje te krijgen
M'n pa is ook al meer als 25 jaar trouwe klant en ze weten dat ik zoontje-lief ben
Zodra de bandjes gedaan zijn is m'n auto winter-klaar en neem ik meteen die mooie garantie
origineel gepost door Stender
origineel gepost door McKaamos
Stender, ik weet niet hoe jij het ziet, maar ik heb toch echt een close-up van het profiel of het merk/type nodig om te kunnen zeggen of het wel of niet winterbanden zijn
Ik zie geen golfjes in de noppen die kenmerkend zijn voor winterbanden, maja, de foto is ook van te ver weg
Het is mijn neef en die foto's zijn hier op het plantsoen genomen
Ahhhhh op die manier