• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

speaker

Woont hier bijna
Ik start dit topic maar ( niet eens mijn eigen idee ) zodat iedereen een link kan plaatsen van wat je op ebay tegenkomt en misschien wel interessant is voor andere forumleden.

Dus zet hier je link neer of bekijk de linkjes of er wat voor je bij zit

Veel plezier !!

Op zich een leuk idee, maar als je dan dingen plaatst waar je zelf belang bij hebt, zijn er mischien weer meer kapers op de kust

en werkt het tegen

als je er zelf achteraan zit wel ja ... als je er geen belang bij hebt is het alleen maar leuk voor mede Forum gebruikers .... ;)

:o

973d_1.JPG

origineel gepost door gt/w

Op zich een leuk idee, maar als je dan dingen plaatst waar je zelf belang bij hebt, zijn er mischien weer meer kapers op de kust

en werkt het tegen

Ja misschien wel... maar je kan moeilijk heel ebay in dit topic gooien !!:P

origineel gepost door sw_reijnders

wat een goed idee :angel

Ja..... ik weet niet meer wie dat van de week opperde. :hmmzVolgens mij een of andere snuit uit Hoogerheide oid :P

en werkt het tegen

ja die zetten wij er dus pas op als we de bieding gewonnen hebben he :afro

en werkt het tegen

Zo werkt het !! :P

Als het nou angstvallig stil blijft dan weet je dat Bas weer met een bieding bezig is !!

origineel gepost door speaker

en werkt het tegen

Zo werkt het !! :P

Als het nou angstvallig stil blijft dan weet je dat Bas weer met een bieding bezig is !!

zo van:

jammerrrrrrrrrrrrrrrrr die heb ik al :D

kan niet wachten tot zondag, dan ga ik ze ophalen :wub

1f13_1.JPG

ik vind dat er nog maar weinig te krijgen is voor een vectra B aan Irmscher goederen, paar jaar geleden stond het er vol mee. Kan aan mij liggen?

center

Terug
Naar boven