• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op welke velgen staat jou Astra?

8J 18" JZ dynamic blacks ET39 die hier op het forum te koop stonden

215 35 18 dunlop sportmaxx banden en schroefset FK

IMAG0719.jpg

en mijn astra coupe turbo met de originele wielen, moet nog duidelijk verlaagd worden :jerry

IMAG0252.jpg

Damn Bas, die cabrio van jouw is echt om te smullen, vooral met die velgen nu, die kleuren combi,s zijn echt VET!

Zitten mooie wielen bij, heb alle pagina's doorgekeken.:)

Mijn Astra staat helaas nogsteeds op de standaard 6Jx15 wielen. Heb wel wieldoppen van een laatste model Tigra erop zitten (omdat mijn moeder velgen had gekocht ervoor). En ik heb 195 banden erom, i.p.v. de standaard 185 banden.

@TerryB wrote:Mijn standaard velgjes en 6cm verlaging rondom:

scaled.php

scaled.php

Komt nog een breedset onder, moet alleen nog ff sparen :jerry

Die verlaging doet die velgen echt goed!!! :thumb

@blue-coupe wrote:ik heb barracuda voltec t6 8j x 18" voor en 9j x 18" achter

en me maatje (witte gtc) tsw cadwell 8j x 19" voor en 9,5j X 19" achter

2wptqft.jpg

He blue coupe, volgens mij stonden wij vorige zomer nog te praten bij de bp carwash aan de randweg noord in bergen op zoom.. ik was toen met een donkergrijze audi s6. Kwam toen even kijken naar je wielen..

Goede beslissing om het Mercedes teken van de velgen af te halen, Nicky! :thumb

Nu heb je de visuele waarde meer dan verdubbeld!

@Nickyhouter wrote:@TerryB wrote:Mijn standaard velgjes en 6cm verlaging rondom:

scaled.php

scaled.php

Komt nog een breedset onder, moet alleen nog ff sparen :jerry

Die verlaging doet die velgen echt goed!!! :thumb

Thnx! Onverlaagd leken de velgen nogal klein op 1 of andere manier, nu komen ze pas echt tot hun recht in de wielkast!

Dit is een mooi voorbeeld zoals ik het bedoel, dit was bij de dealer toen ik hem ophaalde, de velgen lijken net 15inch:

3871718572.jpg

Maar jouw velgen Nicky zijn ook om te smullen!!!!

@Supermotard wrote:
11vo8s7.jpg

Oude ZF-PZ-75 18 inch mass itali velgen, 4cm verlaagd.

eapaq0.jpg

17 inch turbo wielen.

293vvdi.jpg

18 inch Star Design

Ken je miss de exacte naam van die bovenste foto van die belgen ?, want heb mijn velg kapot gereden en is gebaarst heb nu dringt de velg nog een 16inch ?

Mijn Astra G staat (helaas) nog op de standaard velgen (+bijbehorende wieldoppen). Ben wel aan het kijken voor nieuwe, mooiere velgen, maar wil wachten tot na mijn auto weer APK gekeurd is (ong. 7 september). Daarnaast twijfel ik nog of ik 16 of 17 inch neem.

82334743.jpg

473745_455894554442132_187700670_o.jpg

474822_365166463514942_1595003431_o.jpg

De mijne staat op originele 15 inch wieltjes, maar dan black saphire laten spuiten!

*Stiekem op zoek naar een setje opknappers 17/18 inch*

Terug
Naar boven