• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel 18 punten testdag.

hou aub op over die nationale opel tering dag...

werk zelf bij een dealer en na 200 auto de hele dag door kan je geen opel meer zien :cry

origineel gepost door mrmonkey

Now that's the spirit ! .......... :jerry

Is wel je brood he, die mensen die daar met hun auto komen. :thumbup Of doe je 't als vrijwilligerswerk..

werk zelf bij een dealer en na 200 auto de hele dag door kan je geen opel meer zien :cry

Maar die 200 auto's zal je vast niet in je 1-tje gedaan hebben. ;)

Ben er zelf ook nog nooit gweest met mijn astratje. Maar meer als roest opmerkingen kunnen ze niet maken. 1000procent technisch in orde door mijzelf onderhouden. Leuke is wel als je daarheen zou gaan en zeggen dat je die auto gwoon zo gekocht hebt, wede dat ze dan een hele hoop aandachtspunten hebben?:P Terwijl er niets aan mankeert.

Zijn ook vaak van die mensen daar die normaal niet bij de dealer komen omdat het te duur is, maar op zo een dag wel eventjes komen. Maargoed gelukkig is niet iedereen zo...

groeten Twan

haha nee tuurlijk niet in mn eentje :P

en ja tis mn brood.... maar het verneukt wel je hele vrije zaterdag :swear

Sterkte !!!!!

Rik

winter stelt geen ruk voor :D net als vorig jaar niks aant handje :) en als die niet start ofzo dan heb ik daar me anwb lidmaatschap voor haha :D

Now that's the spirit ! .......... :jerry

Is wel je brood he, die mensen die daar met hun auto komen. :thumbup Of doe je 't als vrijwilligerswerk..

Maar die 200 auto's zal je vast niet in je 1-tje gedaan hebben. ;)

opel dealer: van der molen

plaats: groningen

mankementen: volgens de monteur waren de schokbrekers slecht achter. ben wel erg benieuwd of ik dit zelf kan nachecken.

vondt het beetje een zeikerd van een kerel, kon geen goed woord vanaf. voorraam was vettig en dat vond die irritant. zat een veel te dikke accu in:hmmz

20101106_001.jpg

20101106_002.jpg

20101106_008.jpg

20101106_009.jpg

haha nee tuurlijk niet in mn eentje :P

en ja tis mn brood.... maar het verneukt wel je hele vrije zaterdag :swear

origineel gepost door jan0405

winter stelt geen ruk voor :D net als vorig jaar niks aant handje :) en als die niet start ofzo dan heb ik daar me anwb lidmaatschap voor haha :D

Ja, en jij denkt dat de ANWB gratis voor jouw bijv. een nieuw accu, of thermostaat erin zet :jerry

Ik zou de lidmaatschap voorwaarden nog maar is doorlezen.

Weet niet waar jij vorige winter heb gezeten, op Bonaire of Curacao misschien, maar we hadden een aardige winter nog met ijs, vorst en sneeuw.. welliswaar laat, maar hij was er wel.

opel dealer: van der molen

plaats: groningen

mankementen: volgens de monteur waren de schokbrekers slecht achter. ben wel erg benieuwd of ik dit zelf kan nachecken.

vondt het beetje een zeikerd van een kerel, kon geen goed woord vanaf. voorraam was vettig en dat vond die irritant. zat een veel te dikke accu in:hmmz

20101106_001.jpg

20101106_002.jpg

20101106_008.jpg

20101106_009.jpg

Onze Opel:

Plaats: Wijchen - Opel Bulters

Mankementen: Helemaal niks!

Onze Opel Astra G uit 98 zag er nog super uit. Ook de buitenkant maar ook de binnenkant en motorisch.

Helemaal geen op of aanmerkingen.

Verder hebben we voor 15 euro het wintercertificaat gedaan.

hierbij word er nog op meer punten gekeken maar ook een soort garantie voor je auto op sommige onderdelen. Mag bijvoorbeeld je radiateur ineens stuk gaan mag je bij de Opel dealer gratis vervangen, ook het onderdeel zelf word voor je betaald. Maar ook slangetjes of andere dingen ervan.

Bij Bulters in Wijchen hadden ze het gezellig gemaakt, kregen verse goulash soep, verse zelf gemaakte stroopwafels en dat in een wintersfeer kraampje. Ook koffie en thee natuurlijke n wat gratis gadgets zoals banden spanningsmeter, banden profiel meter, pennen.

Daarna nog even bij de toyota dealer geweest voor andere auto van ons, maar daar was het veel minder gezellig. En nu gaan we overigens een Vivaro kopen voor ons bedrijf!!

Gr. Pim

Ja, en jij denkt dat de ANWB gratis voor jouw bijv. een nieuw accu, of thermostaat erin zet :jerry

Ik zou de lidmaatschap voorwaarden nog maar is doorlezen.

Weet niet waar jij vorige winter heb gezeten, op Bonaire of Curacao misschien, maar we hadden een aardige winter nog met ijs, vorst en sneeuw.. welliswaar laat, maar hij was er wel.

mijn gsi uit 1994 was helemaal goed, geen certificaat voor genomen, aangezien hij de winter stilstaat. De 1.6 is er ook goed doorheen gekomen, alleen linker fusee kogel moet vervangen worden. Maar wel certificaat gekocht

Bakkenes

Apeldoorn (normaal ga ik naar Zwolle)

Helemaal niks.... certificaat genomen ??? Ja, nooit eerder gedaan maar dacht waarom niet...

Poffertjes waren lekker :thumbup

Onze Opel:

Plaats: Wijchen - Opel Bulters

Mankementen: Helemaal niks!

Onze Opel Astra G uit 98 zag er nog super uit. Ook de buitenkant maar ook de binnenkant en motorisch.

Helemaal geen op of aanmerkingen.

Verder hebben we voor 15 euro het wintercertificaat gedaan.

hierbij word er nog op meer punten gekeken maar ook een soort garantie voor je auto op sommige onderdelen. Mag bijvoorbeeld je radiateur ineens stuk gaan mag je bij de Opel dealer gratis vervangen, ook het onderdeel zelf word voor je betaald. Maar ook slangetjes of andere dingen ervan.

Bij Bulters in Wijchen hadden ze het gezellig gemaakt, kregen verse goulash soep, verse zelf gemaakte stroopwafels en dat in een wintersfeer kraampje. Ook koffie en thee natuurlijke n wat gratis gadgets zoals banden spanningsmeter, banden profiel meter, pennen.

Daarna nog even bij de toyota dealer geweest voor andere auto van ons, maar daar was het veel minder gezellig. En nu gaan we overigens een Vivaro kopen voor ons bedrijf!!

Gr. Pim

Jouw kan niks gebeuren Jan..

Door al die kassen in het westland is het onmogenlijk dat het daar onder 0 word.. :jerry:jerry

In het westland kennen ze geen Winter.

>> PLUK-IE-AL?? <<

Willem

Terug
Naar boven