• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Adam GESPOT

astrawez

Post veel
Misschien leuk om hier te melden als je een Adam in het wild hebt gespot.

Zo kan je uiteindelijk mooi zien welke kleurencombinaties er allemaal zijn uitgeleverd. ;)

Ik heb er vandaag voor het eerst eentje in het wild gespot. Hij stond bij de Mac in Rosmalen, en hij is zo te zien van een Belg.

0-SAM_5513_zps17435c39.jpg

0-SAM_5512_zps42fef45d.jpg

Tsja, daar is het een Belg voor hè.

Maar opzich wel slimmer dan een Nederlander die hem tegen de stoeprand aan had gezet. king:

Gisterenmiddag eentje, op de parallelweg naast de Maasroute, ongeveer tussen Raamsdonkveer en Capelle.

Bruin/grijs exterieur met wit dak.

@RISL wrote:Gisterenmiddag eentje, op de parallelweg naast de Maasroute, ongeveer tussen Raamsdonkveer en Capelle.

en hoe is dat? om hem rijdend te zien? :jerry

Ja ik kan ook eindelijk zeggen dat ik een Adam gespot heb!

En ik moet zeg wat ziet hij er heerlijk uit!

4pw6za.jpg

20uxx0k.jpg

Greetz,

Rickskes

Ik spotte in het weekend zo'n bordeaux rode adam (zoals op eerste post, weet niet zeker of het dak ook zo was.). Deze spotte ik in Assen. (zaterdag)

Afgelopen maandag een Adam gespot bij Opel Nederland, tussen de J OPC's, Mokka's en de nieuwe Opel Cascada! :D

Bij Driessen in Eindhoven staat sinds een aantal weken een Adam boven op 3 containers, staat erg leuk in het donker ;)

In Roden, zal hoogstwaarschijnlijk bij Liewes wegkomen, rijd 1 rond zoals op de eerste foto, wel met dealer stickerts.

@Rickskes wrote:@RISL wrote:Gisterenmiddag eentje, op de parallelweg naast de Maasroute, ongeveer tussen Raamsdonkveer en Capelle.

en hoe is dat? om hem rijdend te zien? :jerry

Mwa, kleurcombinatie was niet echt geslaagd. Ik kwam deze kleurstelling afgelopen maandag ook tegen bij de importeur in Breda, ziet er dan zo uit (plaatje van internet):

image.php

554521_150516998448945_611980080_n_zps95fa701b.jpg

deze heb ik twee weken geleden gespot toen ik ging kijken voor een zafira bij opel lathouwers in tilburg

100pktje zei de verkoper

iets van 23000 euro

Terug
Naar boven