• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ampera GESPOT

Een platgereden ampera gespot bij een handelaartje in schadeauto's in zevenhuizen (Z-H) (toevallig de gene van een topic hierboven?? Schade lijkt verdacht gelijk)

Willem

heb er vandaag ook een gezien bij driessen opeldealer die ze verkocht hebben...

Foto-SMJ4P3LL.jpg

Zeer mooie auto !! alleen nadeel dat je maar 500 km kunt rijden

en er zit toch een benzine motor in voor de accu's op te laden....

heb er vandaag ook een gezien bij driessen opeldealer die ze verkocht hebben...

Foto-SMJ4P3LL.jpg

Zeer mooie auto !! alleen nadeel dat je maar 500 km kunt rijden

en er zit toch een benzine motor in voor de accu's op te laden....

vandaag als tijdelijke vervangende auto een ampera gekregen:

Foto-4D36ZLF4.jpg

gave bak.

En toen ik van mijn werk naar huis reed, kwam nog een Ampera achter me rijden. Hebben een hele tijd achter elkaar gereden. Mooi plaatje!

vandaag als tijdelijke vervangende auto een ampera gekregen:

Foto-4D36ZLF4.jpg

gave bak.

En toen ik van mijn werk naar huis reed, kwam nog een Ampera achter me rijden. Hebben een hele tijd achter elkaar gereden. Mooi plaatje!

Er staan er tientallen in de OPEL-Showrooms die verkocht zijn. Maar ze verschijnen nog niet op de openbare weg, maar wat daar de oorzaak van is????

Heb wel iets opgevangen dat er i.v.m technische redenen omtrent de accu's door brandgevaar en het blussen ervan iets was, maar of dat de werkelijke reden is betwijfel ik. Mischien kan iemand hier van het forum die werkt bij de dealer en/of de importeur er uitsluitsel over geven.

gr.OPELXTREME.

Er staan er tientallen in de OPEL-Showrooms die verkocht zijn. Maar ze verschijnen nog niet op de openbare weg, maar wat daar de oorzaak van is????

Heb wel iets opgevangen dat er i.v.m technische redenen omtrent de accu's door brandgevaar en het blussen ervan iets was, maar of dat de werkelijke reden is betwijfel ik. Mischien kan iemand hier van het forum die werkt bij de dealer en/of de importeur er uitsluitsel over geven.

gr.OPELXTREME.

@big Sexy wrote:en nog een gespot:

2012-01-21104346.jpg

Die zag ik van de week ook rijden op de rondweg...zag hem rijden op de rondweg vanuit schoonvaders raam. :D

Zal van de week is gaan kijken bij Driessen.

@big Sexy wrote:en nog een gespot:

2012-01-21104346.jpg

Die zag ik van de week ook rijden op de rondweg...zag hem rijden op de rondweg vanuit schoonvaders raam. :D

Zal van de week is gaan kijken bij Driessen.

Opel extreme,

Is inderdaad onderzoek daarnaar, daarom mogen klanten autos nog niet op kenteken, dealer demos daarintegen al wel, beetje raar maarja

Opel extreme,

Is inderdaad onderzoek daarnaar, daarom mogen klanten autos nog niet op kenteken, dealer demos daarintegen al wel, beetje raar maarja

Terug
Naar boven