• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

vorig jaar in gent:P

Foto-R7XFJHRB.jpg

15:00 vandaag(donderdag) een groene b ascona sloeg af richting colijnsplaat vanaf de weg naar de zeelandbrug toe!,zag er volgens mij best netjes uit,mr-turbo?

gisteren een felblauwe ascona B met kuipzetels en zwart spoilertje achterop aan de sportzone van Poperinge. we pinkten nr mekaar :thumbup

vanmiddag een rode 2 deurs C Asci gespot,overzijde N9 noordhollandskanaal iets voor schoorldam.was het model 85/86

Zag er zo van een afstand picobello uit.

vandaag gespot in damwoude een rode a ascona 2 deurs met zware schade aan het achterpaneel, zag er voor de rest nog wel redelijk uit. En ook nog gespot de ascona sport van @teddy:wub

afgelopen zondagmorgen rond half 9/ kwart voor 9 in Deventer gespot, een groen ascona met vrij veel bestickering en dubbele uitlaat en ietsie haast geloof ik :P

een tijdje terug bij afrit nuenen, een blauwe a ascona.. die reed richting eindhoven over dat stukje snelweg.. zat een oudere man in.. dm-51-81

origineel gepost door blue magic

een tijdje terug bij afrit nuenen, een blauwe a ascona.. die reed richting eindhoven over dat stukje snelweg.. zat een oudere man in.. dm-51-81

Dat is mijn oude A :wub

Grijze Ascona Sport in Zwolle om 17.15 ongeveer... :wub

Reed op de Zwartewateralee richting de 2 mooie snelle bochten bij snelweg Zwolle-noord. :P

Ik denk van Jeroen84. :thumbup

origineel gepost door Manta 24V

origineel gepost door blue magic

Dat is mijn oude A :wub

mooi ding zeg:wub

waarom heb je hem dan weggedaan:o

vandaag op de a73 richting nijmegen.

een mooie baby blauwe b ascona.

jij kwam in voegen wij hebben ff goed naar je wagen gezien.

zag er mooi uit.

we reden in onse astra

foto0336n.jpg

spotje in arnhem

Dat was ik! Zoals je ziet is m'n ascona niet de mooiste (heb er door een verhuizing weinig tijd voor), wel is ie erg hard. Zeker als je bedenkt dat het een van de eerste B's is, oktober 1975

Zag er leuk uit toen ik terugkwam bij m'n auto!

Greetz, nico

van de week een grijs ascona sport gezien op een dam bij een boerderij.

was vlak bij tennet in zwolle. (= groot stroom gebeuren)

Terug
Naar boven