• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Wij rijden niet dagelijks met onze Ascona's...mijne staat in een garagebox en woon in het centrum en Robbie1974 in Stadshagen. Die rijdt dagelijks met z'n bus van de zaak. :angel

C ascona gespot op industrieterrein Veghel..

volges mij blauw/grijs..

welk deel van het industrieterrein moet je me niet vragen.. ik was nogal verdwaald :puke

:D

Nu met de lente en de zomer opkomst gaan we weer met de Ascona's bezig en zijn we weer on the road! :afro

Jij rijdt in een A vectra? A_vectra? :hmmz

vanmiddag omstreeks half 2 een oranje B ascona gespot in Leunen,

beetje verlaagd, blauwe platen etc.

je kwam venray uitrijden, en stook de rotonde over Leunen in.. knipperlicht bleef een tijdje naar rechts hangen :P

we reden zelf in een parelmoere golf 3..

iemand van hier?

ZOndag gespot in omgeving EPE:

Een oranje Ascona met 45-un-** als kenteken...

Je reed net een brug op, en ik kwam tegemoet in rij alfa's

Dat was ik, maar dat was vanuit de richting Hattem/Wezep de oude IJsselbrug op naar Zwolle, daar zag ik een rij Alfa's voorbij komen....:thumbup

:D:wors:wors hele mooie wagen!!

Als ik met mijn eigen auto was geweest draaide ik om, maar goed...

We reden met de italiaanse wagens idd...

vraag nie hoe:P maar we reden

Deze zie ik weleens in Wageningen rijden en hij staat altijd op een bepaalde weg (zal ik niet noemen)

Ascona B 1.9s (Berlinetta)

Afbldng265.jpg

Vanochtend op de n201 reed richting schiphol rijk een rode b met 400 achterklep spoiler, zag er netjes uit:thumbup

net op de a58 tussen roosendaal en kruiningen een goud/gele a ascona kenteken 24-rj-20 meen ik een 1600,kwas emt die witte sprinter

Vandaag ( en wel vaker) in Wageningen, vlak bij de Gamma:

Daar staat altijd een gele Ascona B Sedan met SR-velgen. Iemand van hier? Kenteken begint met 96-xx-xx

origineel gepost door *Jurgen*

afgelopen zondagmorgen rond half 9/ kwart voor 9 in Deventer gespot, een groen ascona met vrij veel bestickering en dubbele uitlaat en ietsie haast geloof ik :P

Ja klopt wel.Altijd veel haast, is niet erg gunstig voor de portomonee , maar het was nog vroeg op de weg weinig verkeer ;) dus gassen .

Groet Manta ron

Terug
Naar boven