• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Vanavond Ascona C gespot in Nijkerk bij Automat. Kenteken RZ-..-HN.

Leuk, heb zelf twee maal Ascona C gehad en mijn vader heeft er nog steeds 1 van 1987 (eerste eigenaar!)

vandaag in zwanenburg in de dennenlaan een witte C Ascona hatchback gespot,met verstralers in de grille en te moderne sportvelgen.

Volgens mij de oude van forumlid hoeha (heeft hier ook nog te koop gestaan)

origineel gepost door Martin 2.0S

Afgelopen zaterdag bij de Twenterally gespot.

4095607449_298497b142.jpg

4095607473_4979c56682.jpg

wat zijn dit voor velgjes? en wat zal zoiets kosten voor een setje?

Ik kan me vergissen, maar ik denk dat dit de Ascona is van Erik Kamp uit Hengevelde. Daar heb ik namelijk maandag een SR stuurtje opgehaald. Dit zijn 15" BMW velgjes had ie het over (zaten ook wel onder de E30)

Hij zit volgens mij niet op dit forum, maar hij had in de kelder een leuk magazijntje met opel onderdelen opgebouwd! :o

origineel gepost door McLambo

Ik kan me vergissen, maar ik denk dat dit de Ascona is van Erik Kamp uit Hengevelde. Daar heb ik namelijk maandag een SR stuurtje opgehaald. Dit zijn 15" BMW velgjes had ie het over (zaten ook wel onder de E30)

Hij zit volgens mij niet op dit forum, maar hij had in de kelder een leuk magazijntje met opel onderdelen opgebouwd! :o

Hengevelde kan wel kloppen, ja. Er zitten ook kentekenplaathouders van Hartgerink op. Hoewel die meer vestigingen heeft.

origineel gepost door prayer

mat zwarte ascona c, was verder volgens mij origineel

in nuenen, op het velengde deel van de sterrelaan (eindhoven)

stak nog duimpie op vanuit de corsa

Haha, dat was ik. Zit toevallig wat rond te neuzen op forum en kom mezelf hier tegen :thumbup

foto van mijn schoonheid king:

783816116_5_5TJ0.jpeg

origineel gepost door Weasley

origineel gepost door prayer

mat zwarte ascona c, was verder volgens mij origineel

in nuenen, op het velengde deel van de sterrelaan (eindhoven)

stak nog duimpie op vanuit de corsa

Haha, dat was ik. Zit toevallig wat rond te neuzen op forum en kom mezelf hier tegen :thumbup

foto van mijn schoonheid king:

783816116_5_5TJ0.jpeg

haha, dat is al even geleden ;) heb je daarna niet meer gespot, maar dat was toen volgens mij ook al wat later op de ochtend, rijd er meestal al wat vroeger... rond 8:00 ofzo..

(ik dacht al, wat een rare u2u.. kwam uit op pagina 20 ofzo ;)

Zie regelmatig een mooie blauwe met van die cupvelgjes rondrijden hier in Ermelo. Misschien iemand van het forum.

Ik weet inmiddels ook waar die normaal geparkeerd staat, dus misschien binnenkort even een foto'tje.

och staat dat ding weer es te koop. dat ding zweeft al jaren op marktplaats om:hmmz totaal verkrachte ascona:puke:puke

origineel gepost door McLambo

Zie regelmatig een mooie blauwe met van die cupvelgjes rondrijden hier in Ermelo. Misschien iemand van het forum.

Ik weet inmiddels ook waar die normaal geparkeerd staat, dus misschien binnenkort even een foto'tje.

Ik weet wel van wie die is ;) Had het er een paar posts naar boven ook al over :P

origineel gepost door coot

origineel gepost door Martin 2.0S

Afgelopen zaterdag bij de Twenterally gespot.

4095607449_298497b142.jpg

4095607473_4979c56682.jpg

wat zijn dit voor velgjes? en wat zal zoiets kosten voor een setje?

Dat zijn MIM velgen, 7j15 et 25 en soms et 13 geloof ik. Inderdaad vaker te vinden onder BMW e30's. Onder de mijne heb ik ze toevallig ook.

1002983df0.jpg

ascona b 41-VP geel jalouzie op de achteraaam 5 spaaks ats velgen en voor op de bumper 4x hella 1000 Pastoor petersstraat/kruisstraat van de week smaandags 9.15 uur

Op de N50 richting kampen zaterdagochtend een okergele/oranje A Ascona op een aanhager. (toen sliep jij Robbie) :sleeping

Terug
Naar boven