• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

vandaag in Mook (of Molenhoek, nu weet ik het niet zeker meer)

een Oranje/rode B asci,

helemaal origineel, met een oud stel achter 't stuur

prachtig plaatje! :thumbup

b ascona in de krim...

oranje / rood van kleur.

goed gas op de plank.. sennie moest even goed werken om m bij te komen.;)

Vandaag bij de Orchideeenhoeve in Luttelgeest : Oranje Ascona 2.0 met O.Z. Racing velgen. Had wat roest, o.a. waar het slot in de achterklep hoort te zitten.

Iemand van hier?

Voor de mensen die nog onderdelen zoeken. Deze Ascona A en C2 heb ik gisteren gespot bij autosloperij van Zutphen in Veghel.. :o

00-SDC14829.jpg

00-SDC14830.jpg

De C2 is nog helemaal compleet, en voor zover ik kon zien ook niet verrot..

Groetjes!!

gistere zaterdag morgen rond een uur of half10-10 uur

een gele ascona B gespot op de A2 leende budel in de richting weert.

ik heb kenteken niet kunnen lezen omdat ie hier met 120 voor bij komt:P

iemand van hier

gister op de A1 bij voorbij muiderberg een grijze C Ascona 4 deurs,laatste type. Met een RJ kenteken.

Ding zag er vrij gaar uit,moet technisch in orde geweest zijn,ik reed 140 maar kwam aardig hard voorbij,moet zeker 170/180 gereden hebben.

Ik was met mn witte 4 deurs C

vanavond om half zes een knappe 4 deurs B Ascona die vanaf de ring van Groningen de A7 richting Hoogezand op ging. Was een signaalblauwe met sr spoilers, verlaagd en leuke velgen. Erg stoer voor een 4 deurs.:thumbup Reed trouwens op groene platen.

Vanochtend een superstrakke matgrijze Ascona B gespot. Deze stond geparkeerd op het parkeerterrein van de VW-dealer in Den Bosch. Opvallend was dat hij geen achterbumper had, en hij had achter een klein formaat (US-style) kentekenplaat blauw met witte letters. De voorkant kon ik niet zien.

Iemand van hier?

Gr Wesley

origineel gepost door astrawez

Vanochtend een superstrakke matgrijze Ascona B gespot. Deze stond geparkeerd op het parkeerterrein van de VW-dealer in Den Bosch. Opvallend was dat hij geen achterbumper had, en hij had achter een klein formaat (US-style) kentekenplaat blauw met witte letters. De voorkant kon ik niet zien.

Iemand van hier?

Gr Wesley

Die van Bipsus?

In de nacht van zaterdag 27 op zondag 28. Rond 03.15. Net na knooppunt ekkersrijt op de a50. Een groene ascona c1 een hele orginele. Wij kwamen langs in een rooie frontera. Misschien een bekende hier.

De bestuurder was nog niet zo heel oud. Ongeveer een jaar of 20.

Gr michel.

:puke

Maar dan heeft hij vast nog een andere auto, want ik heb die Ascona er nog nooit eerder gezien (kom er 2x per dag langs).

vanmiddag nabij de shell pomp in hardenberg, een rode c ascona sedan met van die mooie wieltjes dr onder.

oeteldonkie ?

Terug
Naar boven