• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

jep kwam bij m'n stage bedrijf vandaan;) t was trouwens behoorlijk glad op die rotondes door de regen:angel

Vandaag gespot 4 stuks ascona B om 11.10 smorgens (ik reed in de opel vivaro)

Reden achter elkaar in diepenveen, met een rode voorop, een okergele, een bruine (metallic) en nog 1....lastig hoor...

Smiddags kwam ik nogmaals de rode tegen, toen reed ik met de BMW 2002 en heb vriendelijk gezwaaid.

Volgende keer snel footos maken.. :D

groeten, Eric.

Vandaag een C ascona antraciet TB-41 was een 1.8 s met 6 spaaks velgen op de hertogstraat

Verder staat er een hele mooi op de woenselsestraat

origineel gepost door Black Magic

ziet er nog steeds goed uit

blij dat hij nog niet vertrapt is

nee hij rijd ook niet veel.hij staat bij mijn schoonouder op de hoek,echt toeval hoor:D

Vrijdagavond een ascona a in race trim met zwarte strepen aan de zijkant kleur kon ik niet zien en 2 dikke rally lampen op de bumper..kenteken 84-46- hij is van 1971 en hij rijd volgens rdw op gas reed op de rondweg Botenlaan tijd 19.35 uur

Afgelopen zaterdag in Uden centrum gespot:

00-Foto0093.jpg

00-Foto0094.jpg

Er stond ook een clubje Duitsers omheen en foto's te maken.. :hmmz

Groetjes!!

Terug
Naar boven