• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

zo das is een verandering wat is er in hemelsnaam met die auto gebeurd

was wel een leuk ding rob hoop plezier mee gehad

alleen was het een klankkast viel niet harder mee te rijden dan 100/110

[rquote=1889262&tid=68043&author=Black Magic]zo das is een verandering wat is er in hemelsnaam met die auto gebeurd

was wel een leuk ding rob hoop plezier mee gehad

alleen was het een klankkast viel niet harder mee te rijden dan 100/110[/rquote]

1 ding is wel positief...HIJ RIJD NOG WEL:D

Thats me, jij ook in je Manta? Zag wel een oranje VW passat en een oranje Kever. 3 oranje wagens, mooi even terug in de tijd op de kruising.

[rquote=1891863&tid=68043&author=Makko]Thats me, jij ook in je Manta? Zag wel een oranje VW passat en een oranje Kever. 3 oranje wagens, mooi even terug in de tijd op de kruising.[/rquote]

ja ik was ook met de manta hahahaha zomer en winter rij ik ermee !maar ik had alleen oog voor de opel hahahahaha

zeer mooie zwarte ascona station gespot in sittard bij mijn school ( leeuwenborgh) kenteken weet ik niet..

zag er wel heel stoer uit :thumbup

@wingersv wrote:zou wel eens kunnen, heb hem maar snel ff gezien.

is dat die van jou?

Jep, rij veel rond in Voorthuizen/Apeldoorn/Arnhem :)

Had 'm op 5maart effe uitgeleend aan mijn blonde vriendin :P (Ze had de Corsa A accu laten leeglopen door de lampen aan te laten) Dus als je een blondje achter 't stuur gezien hebt is 't de auto :P

Misschien telt dit niet, maar ik heb een Ascona gespot in een bekende film van Wesley Snipes.

In Blade II bij de scene waarin de drugsdealer door zo een "reaper" door een auto gegooid wordt.

Twas een zwarte 4 deurs Ascona B. :P

IMAG0678.jpg

in arnhem gespot

[rquote=1882481&tid=68043&author=vectra208v]vanmorgen rond een uur of 12 een champagne of grijze ascona C in Roden op de ringweg naar peize/Hoogkerk.

Het was ter hoogte van de stoplichten afslag centrum roden (bij het oude gebouw van GTI...Zit nu een ander bedrijf in alleen weet de naam ff niet meer)

Ik reed vanaf Peize richting Roden in een blauwe B vectra [/rquote]

kan niet anders dan dat ik dat geweest ben:D:D

champagne kleurige 4drs c ascona, 1.6s aut. met een verkreukeld rechtervoorspatbord:thumbup

[rquote=1904787&tid=68043&author=CQPV6][rquote=1882481&tid=68043&author=vectra208v]vanmorgen rond een uur of 12 een champagne of grijze ascona C in Roden op de ringweg naar peize/Hoogkerk.

Het was ter hoogte van de stoplichten afslag centrum roden (bij het oude gebouw van GTI...Zit nu een ander bedrijf in alleen weet de naam ff niet meer)

Ik reed vanaf Peize richting Roden in een blauwe B vectra [/rquote]

kan niet anders dan dat ik dat geweest ben:D:D

champagne kleurige 4drs c ascona, 1.6s aut. met een verkreukeld rechtervoorspatbord:thumbup[/rquote]

dan stond je laatst ook bij Rijpma automaterialen zeker:P

waar woon je dan???

Er reed laatst ook een grijze B manta GSI in Roden (bij die banden/velgen boer langs)

Was jij dat ook toevallig

Ik woon vlakbij de poiesz in Nieuw Roden.

nee, heb geen manta's in de collectie.... aleen maar kadett, veccietra, corsa en ascona:D ja en nog'n volvo

Gister een rooie 4 deurs B om kwart over 12 op de Napoleonsbaan in Kessel

En een mooie groene 2 deurs een half uur later bij de stoplichten bij de BP (ook in Kessel)

iemand?

Terug
Naar boven