• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Vandaag bij College den Hulster/ Gilde Opleidingen in Venlo op de parkeerplaats weer een nieuwe die ik nog niet gezien had: een bruine B Ascona. Iemand van hier? er staan er daar op de parkeerplaats tegenwoordig steeds meer, waaronder een lichtgele C Kadett Sedan zonder voorbumpers, Lichtblauwe A Commodore met wit dak, een Senator en natuurlijk mijn eigen D Rekord.

vanmorgen een groene b ascona met vinyl dak en grote lampen onder de voorbumper gespot in leeuwarden bij het station

gister mooi rijtje ascona's gespot hier thuis:D

DSC00591.jpg

@Opelasco wrote:Klopt dat was ik, eventjes bij de Ikea meeting kijken.

Had jij dan die gele rekort bij je bij de Mac?

Klopt :thumb

Je ascona zag er mooi uit :thumbup , beter dan die plastic rommel

[rquote=1910898&tid=68043&author=SiDni]Net Tiedo gespot in Zwaagwesteinde?? Sw en ik reden er achter in een zwarte B Vec[/rquote]

ja dat was ik:thumbup Over de voorweg zeker

Op de N273 bij Nederweert een hele mooie groene A :D Lijkt verdacht veel op de welbekende schuurvondst hier ;)

[rquote=1911532&tid=68043&author=Tiedo][rquote=1910898&tid=68043&author=SiDni]Net Tiedo gespot in Zwaagwesteinde?? Sw en ik reden er achter in een zwarte B Vec[/rquote]

ja dat was ik:thumbup Over de voorweg zeker[/rquote]

Weet ik veel hoe die weg heet :P Jij was het wel in ieder geval. Op een gegeven moment ging jij links af, en wij gingen rechtdoor richting de Turborotonde.

[rquote=1912961&tid=68043&author=Trompie]Maandag Ascona i400 gespot in Lochem. Ik toeterde nog toen je aan het tanken was.[/rquote]

Deze zekers.

Een Ascona C sedan gespot vandaag op de provinciaal weg van Otterlo naar Arnhem :)

Volgens mij dezelfde gespot vlak voor Voorthuizen :)

(Lichtbruine tint?)

[rquote=1913321&tid=68043&author=mantamafkees01][rquote=1912961&tid=68043&author=Trompie]Maandag Ascona i400 gespot in Lochem. Ik toeterde nog toen je aan het tanken was.[/rquote]

Deze zekers.

[/rquote]

Ja die! :wub:wub:wors

Vanmiddag een groene B gespot in Panningen in de buurt van de gamma, kom je bij de gamma staat daar ook nog een blauw B'tje :D

Terug
Naar boven