• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

@Tiedo wrote:@SiDni wrote:Vanavond rond 19:30 a 20:00 (dacht ik) Tiedo weer gespot! Tussen de rotonde van Kootstertille en dat benzinestation daar.

Ik reed in een blauwe Passat achter die bordeauxrode B Vectra aan.

als er een grijze transporter met een kar met brommers voor mij reed, dan was ik het :D

Ik weet zeker dat jij het was, dat zag ik aan je kentekenplaat ;)

nog een in huissen

IMAG1961.jpg

hahaha,ik zag je al zwaaien,maar kon het gezicht even niet plaatsen! :D

Ja,ik ben makkelijk te herkennen,bijna de enige C Ascona in de omgeving (en dan maal 3 dus :jerry )

@asconahobbyist wrote:hahaha,ik zag je al zwaaien,maar kon het gezicht even niet plaatsen! :D

Ja,ik ben makkelijk te herkennen,bijna de enige C Ascona in de omgeving (en dan maal 3 dus :jerry )

Ik herkende je gezicht uit de Youngtimer Magazine, maar ik moet zeggen dat er toch wat Ascona's rondrijden rond Zwanenburg/Amsterdam.

Gr Colin

ja,sowieso al 3 stuks van mij.

Dan nog een goudmetallic C3 van een kennis van mij,en in Haarlem een bruin/oranje sedan uit 84,ook een kennis van mij,en een oudere man uit Amsterdam in een lichtgroen metallic Ascona J 4 deurs.

Ook zie ik wel eens een 5 deurs in het wit rijden,komt van de heining af,maar staat nu te koop op marktplaats (is volgens mij de oude van forumlid Hoeha)

Meer eigenlijk niet gezien de laatste 1,5 tot 2 jaarn in deze buurt

@asconahobbyist wrote:ja,sowieso al 3 stuks van mij.

Dan nog een goudmetallic C3 van een kennis van mij,en in Haarlem een bruin/oranje sedan uit 84,ook een kennis van mij,en een oudere man uit Amsterdam in een lichtgroen metallic Ascona J 4 deurs.

Ook zie ik wel eens een 5 deurs in het wit rijden,komt van de heining af,maar staat nu te koop op marktplaats (is volgens mij de oude van forumlid Hoeha)

Meer eigenlijk niet gezien de laatste 1,5 tot 2 jaarn in deze buurt

Een collega van me (Heinis Logisitcs) heeft een C Hatchback, die staat altijd eind van de middag en s avonds op de Heining in Zwanenburg en die 5 deurs wit heeft zeker 2 lampen in zn gril?

Die zie ik vaak op de A200 rijden.

In Halfweg staat ook weleens een B geloof ik.

Gr.

idd,die heeft 2 lampen in de grill,die bedoel ik.

In halfweg staat meestal achter de brandweer een groene origineel NL B ja,man rijdt er echt al járen in.

Vanavond naast ons huis op de parkeer strook een orange B ascona 1.6

is waarschijnlijk bij de buurman op vizite dus ddach...maak gelijk ff een paar fotootjes.

OPELASCONAB004.jpg

sintra op de achtergrond :D

OPELASCONAB003.jpg

OPELASCONAB001.jpg

jammervan de motorkap maar wel strakke velgies :wors

gr.Paul

Vanmorgen in Ede een oranje Ascona B met kenteken HJ-34-RR op de Einsteinstraat gespot.

Als ie er van de week weer staat maak ik ff een fototje.

@GTS Power wrote:errug nette ascona A gespot bij de vechtdal rally rondom hardenberg

:wors

DSC_4730.jpg

DSC_4729.jpg

Volgens mij heb ik die vanmiddag gespot op de N35, hij reed richting Zwolle. Ik richting Nijverdal.

Verderop bij de stoplichten bij Wierden nog een goudbruine B gespot.

In eindhoven op de Noord Brabantlaan richting veldhoven....een blauwe B ascona met een aanhanger erachter....Hij draaide af richting de Praxis. (Had toen rijles)

Terug
Naar boven