• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel astra 16 16v slaat af onder het rijden

hallo hier ben ik weer ,ANWB bij de astra laten komen die heeft hem uitgelezen die zei geen vonk bougie 1234 en iets van (mapsensor?) toen alles gewist en verdomd auto starte direct ,volgens de ANWB plus of min richting bobine niet goed of relais ,heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt

Dat kan allemaal, ga naar een GOEDE opel dealer of kenner. Denk niet dat dat het is. Niet starten heeft niets met overslaan temaken. Zeker niet bij wissen weer lopen. Ik denk egr of een toerental sensor. En heel mischien ecu.

jammer geen reactie , maar michien kan iemand mij vertellern of het de hoofd relais kan wezen

omdat de auto gewoon netjes start, netjes loopt,alleen als je hem soms uit zet wil hij niet meer starten

ik weet het niet meer aub

oke bedankt ecu is ook al vervangen toen hij niet wou starten ,deed het toen weer 14 dagen toen weer zelfde, tis zo moeilijk nu loopt hij weer heel mooi nadat de egr klep eraf is geweest ook mooi stationeer

maar is niet te vertrouwen je durft hem nergens meer af te zetten

hallo astra doet het weer goed, vandaag een hele goede ANWB,er er bij gehad

bedankt ANWB,er en jullie voor mee denken

gr meinie

relais benzine pomp doet vermoedelijk het af en toe niet,hij kon geen stroom meten op de benzine pomp heeft toen rechtstreeks een stroompje getrokken en toen goed,

raar maar waar

Terug
Naar boven