• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra G OPC Spoiler [vraag]

Hey,

Ik heb gisteren een Spoiler voor mijn Astra G gekocht de OPC spoiler en wil deze als ik hem kan ophalen laten spuiten in de goede kleur van mijn auto natuurlijk.

Maar mijn vraag is, omdat de winkel me het niet kon vertellen, wordt deze geplakt of geschroefd en is het moeilijk dit zelf te doen, of kun je dat beter laten doen ??

En heeft iemand een foto van zijn eigen auto met een OPC spoiler erop, want op internet staan alleen van uitgebouwde auto's een foto en wil eens kijken hoe het uitziet, op een vrijwel standaard Astra G omdat ik pas begonnen ben met tunen is er niet veel nog aan gedaan.

Ik zie en hoor het wel :D

AstraLimburgDriver :D

ok dus makkelijker kan niet :P Want schroeven heb ik het niet zo op, dan moet je boren etc dus meer kans op roest...

En wordt de lijm bijgeleverd ??? Zo niet welke is dan het aller beste, prijs doet er niet toe, als het maar muur vast zit...

ok dus makkelijker kan niet :P Want schroeven heb ik het niet zo op, dan moet je boren etc dus meer kans op roest...

En wordt de lijm bijgeleverd ??? Zo niet welke is dan het aller beste, prijs doet er niet toe, als het maar muur vast zit...

Originele OPC spoiler zit met 4 boutjes en gekit. De gaten staan afgetekend aan de binnenkant van je achterklep.

Hier een foto van toen ik mn OPC net had gekocht.

1294308360-120.jpg

Na een jaar

1294308488-50.jpg

Na twee jaar

1294308653-960.jpg

Originele OPC spoiler zit met 4 boutjes en gekit. De gaten staan afgetekend aan de binnenkant van je achterklep.

Hier een foto van toen ik mn OPC net had gekocht.

1294308360-120.jpg

Na een jaar

1294308488-50.jpg

Na twee jaar

1294308653-960.jpg

mooie lampen waar heb je die vandaan weten te halen :D:D

En dus als ik de klep open doe is het al voorgetekend (ook bij een enjoy)

Ziet er goed uit de auto !!

mooie lampen waar heb je die vandaan weten te halen :D:D

En dus als ik de klep open doe is het al voorgetekend (ook bij een enjoy)

Ziet er goed uit de auto !!

[rquote=1834017&tid=139865&author=jeroen88]

op me werk hebben wij poly max.

en dat lijmt echt alles.

:D[/rquote]

Ja ok snap ik, maar moet natuurlijk niet agressief zijn voor de kunststof en lak... dus niet alles kan gebruikt worden neem ik aan.

[rquote=1834017&tid=139865&author=jeroen88]

op me werk hebben wij poly max.

en dat lijmt echt alles.

:D[/rquote]

Ja ok snap ik, maar moet natuurlijk niet agressief zijn voor de kunststof en lak... dus niet alles kan gebruikt worden neem ik aan.

heb ik ook gedaan.

Gaten geboord en met rvs bouten vastgezet. Enigste is dat ik rubbertjes tussen de klep en spoiler heb gedaan om water tegen te gaan.

heb ik ook gedaan.

Gaten geboord en met rvs bouten vastgezet. Enigste is dat ik rubbertjes tussen de klep en spoiler heb gedaan om water tegen te gaan.

Oke, hele handig tip die rubbertjes!!

Maar om eventjes terug te komen op mijn vraag hierboven, ik las bij Baas J dat het bij hem voorgetekend was, is dat ook het geval bij de ENJOY uitvoering, en is dat in be binnenkant van de klep ??

Oke, hele handig tip die rubbertjes!!

Maar om eventjes terug te komen op mijn vraag hierboven, ik las bij Baas J dat het bij hem voorgetekend was, is dat ook het geval bij de ENJOY uitvoering, en is dat in be binnenkant van de klep ??

Zitten er in de klep niet een soort verzonken gaten?

Ze maken tenslotte maar 1 universele achterklep voor dit model

Terug
Naar boven