• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Vandaag een donkerblauwe Astra F gespot in het centrum van Eindhoven..

Was niet echt aan het opletten, maar ik zag iig dat ie er Xenon in had zitten

Gisteren gespot op de Autobahn vlakbij Elten richting NL een zwarte G Coupe 07-FX-SH... bij de oprit van Elten kwam er een zilvere G aan 99-JJ-..

Beiden hadden er duidelijk zin in... dat laatste stukje gassen

Gisterenavond in Etten, op één rij een blauwe Tigra, mijn zilvere Astra G en een bordeaux rode Astra G Coupe :)

Was een leuk rijtje!!

vanmiddag een rode astra f gsi uitgevoering 73-FK met zwarte velgen met rode bies rondom en een dubbele remus eiddemper.. Fuutlaan 15:20

@Astra F Vaassen wrote:@TWA wrote:Vandaag @ Amsterdam Noord Buikslotermeerplein:

im2012101000144.jpg

img202101000143.jpg

:thumb :thumb :thumb

Greetz Emiel

*edit* iets grotere foto's

Mijn buurman had dezelfde tijdje terug of anders lijkt die er verdomd veel op, is een diesel toch?

Volgens de RDW wel;)

vandaag gespot bij bas v/d heijden bolnes een rode astra g met special paint over de motorkap.kenteken 90-db-??de kleur was wel mooi maar de rest was een beetje overdone

vanmiddag bij de mac in Drachten een (appel)groene G coupe rond 16:00uur.

mijn zoontje(3 jaar) zag hem als eerste " kijk papa een groene opel astra"

net gespot, rond 11 uur.

(donker)paarse F, met Rieger grill, verlaging, en een dubbele pijp uitlaat.

de rijder stapte net uit om te tanken bij de ArgosOiL.

dit was net voor zwolle. ;)

Zojuist een zwarte vierdeurs astra G gespot, met geblindeerde ramen zwarte achterlichten. Gespot, in best, draaide af bij de parkeerplaats bij de luifel. Mischien iemand van hier?

Vanmiddag een astra f gsi donker blauw kenteken begon dacht ik met GD? op de Piuslaan reed ri de Leenderweg omstreeks 15.25

Terug
Naar boven