• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Jefkere wrote:Astra deze morgen gespot om 6uur 200m van mijn deur op iets minder leuke wijze...

Donkerblauwe Astra G coupé die een brommertje had geschept... Astra zen voorkant is helemaal weg, ruit uit, brommer echt niets meer van over (lag +- 30m van de voorbumper van de coupé), moet een serieuze klap geweest zijn... brommerbestuurder was op slag overleden... bestuurder in shock...

Alles ligt/staat er nog.... parket moet komen om alles vast te stellen...

Ik vrees weer een coupé minder, want die is ook serieus toegetakeld.

RIP brommerbestuurder... :???:

Om er nog is op terug te komen...

Bestuurder van de Astra had MEER ALS 2 PROMILLE alcohol in zijn bloed en is net 30.

De bestuurder van de brommer was 55 jaar.

De bestuurder zit nogsteeds in de gevangenis...

Lichtblauwe uitgebouwde Astra G in Geldrop (via de geldropseweg richting de daf)

Cupvelgen, zowel links als rechts 2 uitlaatpijpjes

Nette bak! Iemand van hier?

zag toen strax (18:19) een licht blauwe astra g met een onderlip op de noord brabantlaan ter hoogte van het Evoluon in het kenteken zat iets met LB

vanmiddag in utrecht op de cartesiusweg thv de esso bij t stoplicht..

een blauwe F gsi met een leuk geluid en de auto glom heel netjes..

ik stond aan de andere kant van de stoplichten in me witte station..

iemand van t forum??

Groesbeek 18-4-11 zwarte Astra G 1.8 Sport met OPC spoiler... nette wagen, stond geparkeert in de G G straat.

kenteken 91-DX-ZX

gister: Paarse F cabrio, met multispaaks velgen (ATS DTM achtig?) en een rieger Grill of iets dergelijks.

was rond 4 uur op de Westdorplaan in Raalte. paar weken geleden ook al eens gespot voor Kapper Schuurman, ook in Raalte.

vandaag gespot:

Rode Astra G, met OPC look spoiler, standaard bumpers in primer, en witte motorkap.

ook nog zwarte lexuslook achterlichten.

en nog een Astra G 1.8 Turbo, met dus een Dbilas set.

alhoewel: gespot? :P als de verkoper van een onderdeel een "rondleiding" geeft..... was trouwens in Terborg.

Vanmiddag rond 4u in Eindhoven vanaf het PSV stadion een donkere G met een Fusion sticker achterop het raam en dobbelsteentjes aan de achteruitkijk spiegel.

Zat tijdje achter hem en aan zijn rijstijl te zien was hij een soort van aan het uitdagen.

Jammer genoeg voor hem heb ik een 2.0 onder de kap en maakte hij niet veel kans :P

Iemand van hier ? :angel

Een dikke uitgebouwde astra g gespot hier bij de Shel in Deurne.

Was bruin/rood achtig en ramen waren soort van boven in grijs leek wel gelaserde ramen was wel mooi

Bij de sporthal in Ferwerd (Friesland) kwam ik deze Astra F tegen:

3134u3a.jpg

Deze auto viel mij op vanwege de achterklepspoiler,

Mijn auto staat naast die VW (Volstrekt Waardeloos)

Heb namelijk (bijna) precies zo'n spoiler:

300y061.jpg

Mischien toch een Medeforummer in het drop ??

Groet, Rik

@Haasje17 wrote:Donderdag Gespot een Hele Dikke Astra F station Gif Groen. Eindhoven, bij stoplicht bij de grootebeek

Was het misschien geen geel? want dan kan het zijn dat diegene hier op het forum zit :mrgreen:

vrijdag een rode astra f angel eyes,15 inch cupvelgen.... bij het Cbr Hoevenweg tijd 8:20 uur. Die gene zit misschien hier nog op het forum kenteken 46-PB

Terug
Naar boven