• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

gisteren:

bij 't Witte Hoes in Rijssen, een Arden Blue Astra G OPC, met een Irmscher grill.

volgens mij ook een OPC 1.

was rond 2 uur, en hij reed weg vanaf de parkeerplaats.

ik zat op mijn fiets, samen met de 100+ anderen daar. :P

3-8 een zwarte astra g met donkeren achterlichten en dikke wiel en een anderen uitlaat rond 06:30 van de a325 naar de a15 ging bij oosterhout (gld) elst(gld) er af

Tijdens mijn vakantie een paar leuke Astra'tjes gespot:

0-SAM_1311.jpg

0-SAM_1314.jpg

0-SAM_1359.jpg

0-SAM_1384.jpg

0-SAM_1385.jpg

0-SAM_1396.jpg

Groetjes!!

Gisteren deze witte astra gespot rond 15:30u in Joure.

De foto is al rijdend met mn mobiel gemaakt vandaar de slechte kwaliteit.

Voor had ie koplampspoilers en volgens mij zo'n monsterbumper.

SP_A0169.jpg

Vanmiddag aan het eind van de A30 bij A1 een zilvergrijze Astra G gespot met een O.P.N. stikker op de zijruit. Volgens mij was het Sjaak maar durf het niet zeker te zeggen.

gister midag rond 3 uur een oranje astra g coupe met angeleyes en zwarte lm wielen en een witte astra g cabrio met witte lm wielen dit was bij dukenburg nijmegen

vandaag nog een astra g gespot.

reed vanaf de westerschelde tunnel richting middelburg.

donker blauw, chrome velgen, achterspoiler ed, xenon.

leuk wagenke. some one from here ?

Dinsdag gespot in Oberhousen bij het Tryp Hotel waar mijn astra ook stond

nederlandse Astra verlaagd met mooie dikke 17 inch velgen eronder. stickers aan de zijkant.

iets met lunatic opel team ofzo.. kleur zwart en volgens mij een OPC bumper en opc spoiler

kenteken : ZG-**-94

Tussen Vlissingen en Dishoek geparkeerd aan het strand. Donkerblauwe Astra G met irmscher grill, OPC2 front en 5 spaaks velgen. Auto komt me enigszins bekend voor, volgens mij iemand van hier...

Kenteken xr-gl-28 (als ik t goed heb onthouden)

Vanmiddag op de oprit van de A12 naar de A30 richting Barneveld een grijze Astra G gespot. Was een clublid van de Astra Tuning Club. Zo te zien kwam ie uit Sevenum. De kar hing er nog achter.

Later kwam ik dezelfde auto weer in Zeewolde tegen. :jerry :jerry :jerry

@manta_dennis wrote:Vanmiddag op de oprit van de A12 naar de A30 richting Barneveld een grijze Astra G gespot. Was een clublid van de Astra Tuning Club. Zo te zien kwam ie uit Sevenum. De kar hing er nog achter.

Later kwam ik dezelfde auto weer in Zeewolde tegen. :jerry :jerry :jerry

That's me :jerry

Terug
Naar boven