• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@DarkNL08 wrote:Hier nog een paar dikke OPC's :jerry

Plaatjes___

in engeland ook hoor! rijd de politie ook met dikke opels/vauxhalls

SNF2404MA--532_1459002a.jpg

insigniainterceptor.jpg

deze auto`s zijn ook vaak te zien op tv bij politie op je hielen :thumbup

Vandaag een astraatje gespot die rond 7 uur voorbij billys reed in belgie! Blauwe auto, zwart getint achter, en spotte ook even snel een opel-forum sticker op de zijdeur!!

Wie o wie o wie?

Rond de klok van 22:00 in de buurt van Domburg een Astra G Cabrio Turbo kenteken 46-LX-xx

Ik reed een klein stukje achter je ook in een G Cabrio Turbo! Bevalt de auto ?

Dikke witte Astra zeg!!! Maarre, wat deed je in Geldrop?? Was het de laatste keer dat je bij bij je velgen af kwam geven?? Of kom je vaker in Geldrop?

Mijn maat woont om de hoek bij die OPC, ik was de middag bij hem op bezoek. Hij heeft zelf een aantal D Kadettjes en een Manta. ;)

Rode Astra G met Irmscher achterklep-spoiler, ..-DP-TV op de A50 van Arnhem -> Apeldoorn... Wie oh wie ???

PS het gaspedaal zit rechts :sleeping

Terug
Naar boven