• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

haha..ja als er iemand naar me zwaait van wie ik geeeeeen idee heb wie t is..zit ik diep na te denken wie t is, ga ik nie naar auto's kijken:p dus niet gezien :$ helaas! Maare..jij komt uit rsn dus? ;) daar werk ik..zal je nog wel vaker tegenkomen dan misschien!

Vanmiddag een zwarte Astra H opc gespot in Sittard en op de terugweg een grijze astra G opc in Echt bij de mac

Vanavond op de A2 richting het zuiden tussen Utrecht en Den Bosch, een zwarte Astra H met kenteken 50-RL-KZ.

Reden samen op met een gangetje van 180 a 190 km/h... Ging er zelf af bij Zaltbommel...

@TerryB wrote:Bijmij zat er origineel al 1tje op offcourse! Ze staan op de irmscher site voor 125 euro ofzo! Voor de rest ging het niet over mijn auto, maar meer over dat ik het jammer vind dat ze alleen bij de latere versie de chrome strippen hebben toegepast!

de strips passen ook op de stations , die van mij zat ook 1 op toen ik em kocht ( zit er nu nog op trouwens )

Vrijdag ochtend gespot op de A50... een felgroene Astra G Station... led-achtige koplampen...

Reed zelf de andere kant op dus helaas verder geen details... iemand van hier ???? Zag er nl wel stoer uit :thumb

:kewlpics gewenst :D

Vandaag Duitse astra G, zag er uit als een meeting auto. mocht alleen even gewassen worden, even sprintje getrokken met hem! Gezelligheid op de snelweg :jerry Ik spot veel assies! maar ik kom toch maar niemand tegen van hier??

Ohja en deze op de interwebs tegengekomen:

7629315132_a4a60e7613_h.jpg

7629316012_db4182cfe2_h.jpg

7629315630_ba72ac3c9a_h.jpg

Vandaag astra g cabrio gespot in goes ging richting de westerschelde tunnel met opel forum sticker!! Bestuurder keek wel beetje sago haha

@Gastra3 wrote:Blauwe G gespot @ winkelcentrum Broekerveiling te Broek op Langedijk.. Okkie-001??

als ik er kom staat hij achter

maar als ik het was zat er een forum sticker op :afro

@okkie-001 wrote:@Gastra3 wrote:Blauwe G gespot @ winkelcentrum Broekerveiling te Broek op Langedijk.. Okkie-001??

als ik er kom staat hij achter

maar als ik het was zat er een forum sticker op :afro

Dan was jij het ;)

@kapelleboer wrote:Vandaag astra g cabrio gespot in goes ging richting de westerschelde tunnel met opel forum sticker!! Bestuurder keek wel beetje sago haha

Ja dat was ik had beetje last van de zon ;) maar je astra zag er netjes uit met die coupe bumper ;)

Afgelopen zaterdag een Europa Blue Astra Coupé op de Haagweg in Breda (stond geparkeerd).

Irmscher grill, twee dikke eindpijpen, iets uit het midden....mooie wagen om te zien :thumbup

Terug
Naar boven