• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Onderweg terug naar huis van vakantie een Astra gespot bij de McDonalds in Echt.

Zat een Astra GSI Club sticker op.

20120804210201.jpg

Astra Fjes met D*-**-** kenteken zie ik bijna niet meer, en GT-uitvoeringen ook niet. Dat maakt deze vroege 1.8i GT (11-01-1992) behoorlijk zeldzaam lijkt me.

850DSCF2587.jpg

883DSCF2588.jpg

zaterdag bij mijn oom geweest in Doetinchem, deze 2 opels gespot bij mijn oom in de straat. astra coupe cabrio, corsa c met 17 inch wielen. iemand van hier?

Doetinchem-20120811-00409.jpg

Doetinchem-20120811-00408.jpg

@OscaR-16v wrote:zaterdag bij mijn oom geweest in Doetinchem, deze 2 opels gespot bij mijn oom in de straat. astra coupe cabrio, corsa c met 17 inch wielen. iemand van hier?

Doetinchem-20120811-00409.jpg

Doetinchem-20120811-00408.jpg

Die cabrio lijkt zeer op die van Basgsi!!

Zilverkleurige Astra bleef achter me plakken op de A2 thv knooppunt Oudenrijn tot aan afslag Lage Weide en Maarssen. Voor zover gezien heeft de auto Xenon-lampen en een nette voorbumper...

Als diegene hier op het forum zit, dan weet hij precies welke auto het is, want we reden bij de afslag naar het centrum allebei rond de 170...

hallo kan iemand mij helpen heb een opel corsa b 1,6 gsi auto heeft 10 min gelopen toen viel die uit de auto wil niet meer aan springen de electrice ontsteking krijgt wel stroom maar blok niet hebben de kruk as sensor al vervangen en de electricie ontstekenings module maar hij vonkt niet heb er al een andere computer aan gezet maar hij krijgt nog geen vonk en de moter liep eerst als 1 zonnetje hoop dat iemand mij verder kan helpen mvg wilco

Net op de haagweg in leiden een blauwe G coupe met n fmic gespot

Oftwel Dion dus, die ging tanken bij de tango

@big Sexy wrote:@Nick-C20XE wrote:Onderweg terug naar huis van vakantie een Astra gespot bij de McDonalds in Echt.

Zat een Astra GSI Club sticker op.

20120804210201.jpg

Ook gespot vanavond bij de Mc in Echt

Dat is Darkdaedelus van het Astra gsi forum :thumb

@FnF_racer wrote:euhm, kan kloppen..... :P

dan heb ik jou ook gespot. ;)

grote schoonmaak?

Moet op Sevenum wel een beetje toonbaar zijn als ik daar zaterdag heen ga ;) Eerst maar eens verder met m'n ATSjes verder netjes maken, want op staaltjes ziet het er niet echt uit ;)

@ivo1991 wrote:gistere rond 18:20 gespot op de parkeerplaat van de alberthein in bergen op zoom

uitgebouwde coupe.

niet helemaal mijn smaak maar wel een fotootje

Uploaded with ImageShack.us

ik heb vorige keer bij hem staan praten bij de wasboxen, maar als je hem van dichtbij zie vin ik hem er niet uit zien, vooral bij de wielkuipen

Terug
Naar boven