• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Gerrit78 wrote:Zag deze vandaag te koop staan in Ens.

Een 2.0 16v zonder apk.

2012-12-17155828.jpg

2012-12-17155900.jpg

op de voorbumper en motorkap na vind ik het wel een mooi bakkie heur!

vooral die kleur :)

@soepkiepe wrote:@Gerrit78 wrote:Zag deze vandaag te koop staan in Ens.

Een 2.0 16v zonder apk.

2012-12-17155828.jpg

2012-12-17155900.jpg

op de voorbumper en motorkap na vind ik het wel een mooi bakkie heur!

vooral die kleur :)

en je vergeet de achterspoiler, skirts en achterlichten

achterspoiler die op de klep zit bedoel je?

das gewoon origineel opel he ;)

de lampen, tsja, daar moet je die rood witten in drukken en deze gewoon weg gooien.

die skirts.... mwoa, lelijk kan ik het niet noemen, maar zal ze zelf ook niet kopen ;)

de achterbumper kan ik niet veel over zeggen, maar denk dat dat ook niet veel is.

@soepkiepe wrote:achterspoiler die op de klep zit bedoel je?

das gewoon origineel opel he ;)

de lampen, tsja, daar moet je die rood witten in drukken en deze gewoon weg gooien.

die skirts.... mwoa, lelijk kan ik het niet noemen, maar zal ze zelf ook niet kopen ;)

de achterbumper kan ik niet veel over zeggen, maar denk dat dat ook niet veel is.

ja ik bedoel die tweede spoiler zal ik maar zeggen ( de laagste ) niet mijn smaak.

kleurtje is wel leuk king:

@gertjuh1968 wrote:kieppe gespot van middag bij de action in hoogeveen

whb0b5.jpg

:jerry :jerry :jerry :jerry

de soepmobiel hahah.

vind wel mooi hoor om hier ook eens te staan :angel

terry, hele dag was een grauwe dag, veelal ook regen gehad, af en toe een beetje droog.

nu ik trouwens die foto zo zie, ik begin steeds meer te twijfelen om mijn originele (witte) knipperlampjes weer terug te zetten

en dan een setje koplampen halen en die smoke maken en dan kijken hoe het staat met de zwarte knippers.

@emiel5 wrote:Hele aparte station gespot in Nijmegen

IMG00347_20121214_1510.jpg

Hij is er zelfs zo mee naar het RDW geweest. Er staat namelijk:

Kleur(en): Diversen :hmmz

Nog nooit eerder gezien.. :sleeping

Vandaag astra f station in Budel gezien van Opel Club Zeeland. Volgens mij verveelde je je behoorlijk? Beetje op en neer crosse en hard weg rijden :jerry Je was ook bij cranenbroek.

20121222114950.jpg

Ook een Astra coupe blauw gespot met mooie velgen vlak bij Budel.

En op de snelweg zat er een Astra g zwart achter me met xenon verlichting + donkere achterlichten. Was op de snelweg van Nederweert/Weert na Eindhoven. Ik hoop dat je mooi 120 reed want ze waren aan het flitsen :angel Bij de groote bleek of hoe het daar ook heet de Esso.

'T Haasje hahaha, ja we zagen ze ook staan.

Heb ik net mn kans gemist om voor de laatste x gespot te worden. Vandaag reed ik in een Zilver Corsa C GSi. Heb jullie waarschijnlijk gezien, veel assies op de weg vandaag!!

@Maurice89 wrote:Vandaag astra f station in Budel gezien van Opel Club Zeeland. Volgens mij verveelde je je behoorlijk? Beetje op en neer crosse en hard weg rijden :jerry Je was ook bij cranenbroek.

20121222114950.jpg

En op de snelweg zat er een Astra g zwart achter me met xenon verlichting + donkere achterlichten. Was op de snelweg van Nederweert/Weert na Eindhoven. Ik hoop dat je mooi 120 reed want ze waren aan het flitsen :angel Bij de groote bleek of hoe het daar ook heet de Esso.

die is van Rick. maatje van Pipo hier op het forum.

ik ken hem als CustomRick, heeft trouwens een 8 a 9 auto's. ;)

en die Zwarte zal mogelijk idd Haasje17 zijn geweest. :P

donkere astra coupe gespot in Leek op de dam met donkere achterlichten, stond geparkeerd tegenover de scapino. eergister.

En eerder een lichtkleurige astra coupe met led dingen in de koplampen. Reed vanaf Leek richting Zevenhuizen.

In Groningen (lewenborg) vanmiddag een rode astra F. Met donkere ramen geloof ik.

@FnF_racer wrote:@Maurice89 wrote:Vandaag astra f station in Budel gezien van Opel Club Zeeland. Volgens mij verveelde je je behoorlijk? Beetje op en neer crosse en hard weg rijden :jerry Je was ook bij cranenbroek.

20121222114950.jpg

die is van Rick. maatje van Pipo hier op het forum.

ik ken hem als CustomRick, heeft trouwens een 8 a 9 auto's. ;)

en die Zwarte zal mogelijk idd Haasje17 zijn geweest. :P

8a9 auto's beter als heel veel :wtf :jerry En ben dan benieuwd of het Haasje17 was :angel

@Jorn999 wrote:donkere astra coupe gespot in Leek op de dam met donkere achterlichten, stond geparkeerd tegenover de scapino. eergister.

En eerder een lichtkleurige astra coupe met led dingen in de koplampen. Reed vanaf Leek richting Zevenhuizen.

In Groningen (lewenborg) vanmiddag een rode astra F. Met donkere ramen geloof ik.

die zilvergrijze coupe met devileyes en die grote spoiler op de kofferklep?

Gistermiddag/ochtend bij rotonde Euroweg in leek: zwarte astra H met eembloze grill en donkere velgen geloof ik. Ging richting Groningen.

@OscaR-16v wrote:@Jorn999 wrote:donkere astra coupe gespot in Leek op de dam met donkere achterlichten, stond geparkeerd tegenover de scapino. eergister.

die zilvergrijze coupe met devileyes en die grote spoiler op de kofferklep?

klopt helemaal.

Omstreeks 22:15 vanavond in Nootdorp bij het v.d. Valk hotel een Grijze Flink aangepaste Astra-G wachtend voor de rotonde, een kilometertje of 5 verderop een zwarte Astra-G met Devil eyes, komend vanuit richting Delft / Pijnacker, en reed op de Molenaar Blonkweg.

Wij reden in een Ongewassen Koperkleurige Vectra-B i500.

Willem

Terug
Naar boven