• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Maurice89 wrote:Vandaag astra f station in Budel gezien van Opel Club Zeeland. Volgens mij verveelde je je behoorlijk? Beetje op en neer crosse en hard weg rijden :jerry Je was ook bij cranenbroek.

20121222114950.jpg

Ook een Astra coupe blauw gespot met mooie velgen vlak bij Budel.

En op de snelweg zat er een Astra g zwart achter me met xenon verlichting + donkere achterlichten. Was op de snelweg van Nederweert/Weert na Eindhoven. Ik hoop dat je mooi 120 reed want ze waren aan het flitsen :angel Bij de groote bleek of hoe het daar ook heet de Esso.

Mooi ding, heb ik ook nog op de foto gezet in Asten die station.

@bassie16V wrote:24-12-2012

gespot in de binnenstad van Kampen.

2012-12-24%2014.26.42.jpg

Redelijk standaard maar wel mooi verlaagt.... :wub

idd lekker laag, waarschijnlijk wintersetup qua velgen.

Spijkenisse winkelcentrum kopspijker.

zwarte Astra G Pearl 5deurs, zwarte ramen, 17'' zeker 60mm verlaagd, mooi strak ding.

net gespot in Raalte:

Astra G 3 deurs, Starsilber II.

had een Lumma LPC-2 achterbumper, M3 Sideskirts en Irmscher voorlip (wat ik zag).

ook had hij nog een OPC (look) spoiler.

en dacht dat hij ook verlaagd was, en getinte ramen. ;)

Vanmiddag:

-In roden een donker(groene?) astra coupe gespot met een zilveren irmscher strip op de koffer. Reed op de rotonde richting Roden.

-Op de weg van Roden naar Peize een zilveren astra G Hatchback gespot met een spoiler op de achterklep.

-Op het Julianaplein in Groningen bij de stoplichten richting Assen een zwarte astra G sport. Met een andere achterbumper en andere achterlichten. Je had een plank ofzo in je auto. Op de A28 richting Assen haalde een groene astra F je nog in.

- Tussen Heerenveen en Drachten een rode astra F

Net rond 1 uur op de A7 Frieschepalen --> Marum een groene astra f met opel sticker op achterraam, en andere uitlaat.

Ik haalde je in en je groette nog. Namen beide afslag Marum.

@Laserlite wrote:@dion87 wrote:ik word nou nooit gespot :cry

Ik heb je al een keer gespot hoor in leiden ;)

Ik wordt nooit gespot met me gsi :jerry

ik wordt onderweg nooit gespot.

1 keer toen ik aan het werk was, en de auto thuis stond.

gister op de A35 naar Enschede een Astra F Cabrio gespot.

was zilver van kleur (of Beige, weet het niet zeker.), lag wat lager dan normaal, en had BBS RS (look) velgen.

zwart met gepolijste rand. en dacht dat er een andere uitlaat onder hing.

de eigenaar sloeg volgens mij af richting Enschede, ik reed door naar Hengelo/Borne.

de eigenaar heeft mij ook gezien, we keken naar elkaars auto.

was rond half 4.

Vandaag gespot rond half 5 op industrieterrein Dordtse kill grijze astra g cabrio turbo met opc voorbumper. Je reed van parkeerterrein af toen ik met de opc voorbij kwam. Een bekende van het forum.

Ik kom af en toe een donker rode g coupe tegen. Achterruiten zwart geblindeerd. Stond ook een keer bij de BP n11 in alphen aan den rijn, toen stond ik geparkeerd daar.

rond 16:30 grijze astra g coupe kenteken begon met 61 stikker op voor ruit geblindeerde ramen donkere achter lamp en een rare ruitenwisser in ht midden @ tilburg noord

@kelderbier wrote:@dion87 wrote:ik word nou nooit gespot :cry

Heb jij xenon? Kwam vandaag om 15:20 een mooie blauwe g coupe tegen op de A15 van gorinchem naar Rotterdam

nee, ik rij nog met halogeen :P

Terug
Naar boven