• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Wjswaving wrote:@Jorn999 wrote:Vanmiddag:

-In roden een donker(groene?) astra coupe gespot met een zilveren irmscher strip op de koffer. Reed op de rotonde richting Roden.

Dat was ik waarschijnlijk, ben daar 's middags wel langs gekomen. ;)

Zou goed kunnen. heb je een betere foto van je auto?

gisteren op de a50 een donker blauwe astra G coupe met xenon en klein spoilertje gespot.

weet niet meer precies waar op de a50 het was.

bij eindhoven (geloof ik) a73 of a50 een rode astra g 3drs met opc spoiler.

kwam ons voor bij.

ik reed in een (niet slaan) vw transporter t3 met voor mij een iveco van bastiaans rent heerlen en achter mij een vw caddy.

vanmiddag rond 3 uur/half 4 bij de rotonde in zevenhuizen een groene astra g station(zo'n bestelletje) met xenon. stak de hand op en claxonneerde nog. iemand van hier?

Vandaag rond 17.00u tussen Veenendaal/Kesteren een zwarte OPCI gespot.

Met o.a. Rieger(?) achterbumper + zijskirts, xenon, winterstaal, chromen stripje op achterklep, 2x2 einddemper, donkere achterlichten en een Orginal Car Parts kentekenhouder.

2013-01-23171620_zps84923638.jpg

(op de foto stond hiervoor net het kruispunt vast, vandaar zijn positie)

Bekende van hier?

Groet,

Theo

@astrawez wrote:@emiel5 wrote:Hele aparte station gespot in Nijmegen

IMG00347_20121214_1510.jpg

Hij is er zelfs zo mee naar het RDW geweest. Er staat namelijk:

Kleur(en): Diversen :hmmz

Nog nooit eerder gezien.. :sleeping

Die komt volgens mij uit Arnhem... rijd geregeld even na 17.00 over de A325 richting Arnhem.

@t-yo wrote:Vandaag rond 17.00u tussen Veenendaal/Kesteren een zwarte OPCI gespot.

Met o.a. Rieger(?) achterbumper + zijskirts, xenon, winterstaal, chromen stripje op achterklep, 2x2 einddemper, donkere achterlichten en een Orginal Car Parts kentekenhouder.

2013-01-23171620_zps84923638.jpg

(op de foto stond hiervoor net het kruispunt vast, vandaar zijn positie)

Bekende van hier?

Groet,

Theo

zo te zien heb je ook nog een bordeaux rooie f gespot ;)

Volgens mij marijnl1988 gespot vandaag rond 4 uur in apeldoorn zuid, je reed ff achter mij! Ik reed met een zwarte coupe met de achterruit vol stickers.

Vandaag een zilvere astra g gespot op winkelcentrum t fort in apeldoorn. 5 deurs, uitgebouwd, sowieso met reiger zeiskirts, en een sticker op de achterruit van opel styling club. Je rijd op winterstaal

ik heb geen Opel Styling Club sticker op de ACHTERruit, maar was ook niet in Apeldoorn, en geen staal..... :jerry

kan mij ook geen andere grijze 5 deurs bedenken, die zo'n sticker heeft..... :???:

niet meer kenmerken? :jerry

@Juhroen wrote:@Melv92 wrote:Van de week op de N11 richting Leiden Dion87 gezien met z'n Astra Coupe Turbo! :)

Jou spot ik wel vaker Melvin ;)

Haha kan zeer goed kloppen Juhroen! Rij echt overal door Alphen en omstreken! & hij staat altijd bij de BP natuurlijk haha.-

Terug
Naar boven